ja die is zo makkelijk hahah! nou idd zou ik ook wel willen binnenkort miss weer keer naar vlietlanden of het strand! maar daar mag je denk binnenkort al niet meer overdag op
Leuk sasika dat het zo goed ging! Deeiken: dat is dan weer zonde, lekke band...
Ik ben vandaag in een stortbui naar huis gefietst. Ik had geen jas mee, en vanaf de pony's is het normaal 20-25 minuten fietsen. Ik had wind mee, duurde nu iets korter dan een kwartiertje. Heerlijk! Mijn zusje en ik waren hartstikke melig op de fiets, en iedereen maar chagrijnig kijken door de regen, echt geweldig!
het druppelde bij ons 2x evenmaar dat was ook echt niet meer dan druppelen, vooral vanochtend was het ontzettend heet hier!! zie net dat het hier opeens regent, kan de grond hier nu wel gebruiken maar of ik het leuk vind?
sas27
Geplaatst: 25-04-10 20:54
Ik wil mij graag aansluiten Ik heb een shetlander van 8 jaar oud. Wij mennen er zelf mee en mijn zoontje van 8 rijd erop. Hieronder wat foto's. Hij heet Nono en is zo'n 98 cm groot
Mijn zoontje is hier pas 4 De eerste menles van mijn zoontje
2 leukerds dus. allebei enkel voor de kar? (behalve je zoontje op je shet, maar ik bedoel dat jij daar niet op rijd ) rijd je je D pony?
sas27
Geplaatst: 25-04-10 21:26
Yep twee schatjes. Ik rijd inderdaad op mijn D pony, rij zo'n beetje L2 niveau rij alleen geen wedstrijden. ook ben ik gek op lange buitenritten. mennen doe ik sinds een klein jaartje en mijn vriend doet het al langer. Ik rijd niet op de shet, vind dat ik met 57 kg te zwaar ben
1 shetlander word serieus gereden onder het zadel verder loop ik met hem, lange lijn ik met hem & longeer ik hem, helaas is mijn longeerlijn niet helemaal levend meer waardoor dit tijdelijk niet kan. & natuurlijk lekker poetsen & vertroetelen.
de grootste heeft nu ontzettend last van der hoefjes dus verder dan poetsen, vertroetelen & lopen komt het niet, normaal word ze zo nu & dan gereden & gelongeerd.
de kleinste is nu drachtig van haar eerste veulentje die ze waarschijnlijk in juni krijgt dus dat is even afwachten. ze had altijd een bijrijder die helaas te groot werd, nu longeer ik der, loop ik met der & meestal op buitenritten, als de kleine eruit is krijgt ze misschien weer een bijrijdstertje.
Wij hebben de wagen van een partculier die een beetje in wagentjes handelt. Deze komt uit Polen en als je goed zoekt kom je er wel eens een op marktplaats tegen. leuke van het wagentje is dat hij ligt is en niet zo duur is. Ik zal eens zoeken of ik ergens hetzelfde wagentje kan vinden. F. Kool heeft net zo'n soort wagentje in het assortiment dat weet ik wel