3 jaar geleden moesten wij op een huis passen, waar een alleenstaande moeder met haar drie kinderen van toen 3 jaar en een tweeling van 6 geloof ik (?) 2 huizen naast hun stond een soort van leeg.
er stonden wel spullen maar er kwam nooit iemand dus vonden jongens het leuk om een vuurpijl tegen het raam van dat huis aan te schieten. pijl komt verkeerd terecht en je raad het al brand. eerst was het nog niet echt erg. maar toen sloegen de vlammen uit het huis en al snel sloeg de brand over na 2 huizen ernaast. + dat huis waar wij op moesten passen. het was die avond echt zo mistig de brandweer zat toen 5minuten van ons af en ze deden er serieus 3 kwartier over om bij dat huis te komen.
toen waren ze er en dat huis wat een soort van leeg stond was bijna al vanaf de bovenkant opgebrand.
mijn moeder is toen dat huis in gerend waar wij op moesten passen. en je kunt je echt niet voorstellen hoe ik met toen gevoeld heb ik heb staan janken er kwam allemaal vuur uit dat huis en mijn moeder was daar binnen.
toen kwam er een brandweervrouw naar mij toe en ik schreeuwde ; mijn moeder is daar binnen !! * huilt huilt * toen zei die brandweervrouw. kijk je mama is daar.
ik was echt zo blij. toen gingen we naar binnen want we mochten niet naar buiten wegens asbest. en toen werd ons ook verteld dat een gas ketel op ontploffen stond en dat we misschien weg moesten. maar dat is gelukkig niet gebeurt. toen was de brand uit dus ging de brandweer weer terug. nog geen 2u later stond het weer aan.
en konden ze weer terug komen zo is het de hele nacht/dag door gegaan. 6 mensen waren hun huis kwijt omdat er of brand of waterschade was. het was echt vreselijk. de vrouw waarvan we op haar huis moesten passen hadden we gebeld. en toen ze bij haar huis aan kwam stortte ze compleet in echt vreselijk om te zien en die kindjes dan pff.
gelukkig is niemand gewond geraakt en die vrouw had ook twee muizen en die hebben daar in de rook en de brand gestaan maar hebben het toch overleefd echt een wondertje haha.
jaa dit moest ik even kwijt 
dit is geloof ik die brand van toen.