Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Beterschap Ingrid. Ik heb zondag onderste boven gelegen met Jorie voor de sulky. Hij heeft er gelukkig niks aan over gehouden (behalve dan extreme angst voor honden, want het werd getriggerd door een hond), maar ik wel. Dus hij komt nu op rust te staan totdat ik weer dingen met hem wil ondernemen.
Wat gaaf allemaal Sacha!
Sascho schreef:Haha ja, doen we!
StalNollie, heb het hier boven al uitgelegd.
Wat lekker dat jij met je 4 jarige al zo'n eind opweg bent! Nog nooit de kar er achter gehad?
Fennadev schreef:Er is een reden waarom ik dit soort dingen hier niet meer zou plaatsen. Als het met iemand anders hier gebeurt is iedereen fcking begripvol en bij mij komt meteen dat wijzende vingertje er weer bij? Waren jullie erbij? Nee, dus jullie weten niet alle details en die ga ik jullie op deze manier ook echt nooit geven. En nee dit was geen gemiddelde hond. Dit was een boxer die bijna over een hekwerk van 1.50 meter kwam springen en in volle sprint vanachter het huis vandaan kwam. En ik span hem nu alleen nog in in een bak totdat ik dit heb opgelost aan de hand.
Edit; erg leuk dit topic, erg leuk.
StalNollie schreef:Fenna ik heb afgelopen week hetzelfde meegemaakt met de 4 jarige en die schoot ook wat opzij maar mijn reactie en rust was het nog geen meter.
En ik stuur deze dame met een hand em pinkie rond en ja wil nog weleems drammen maar deze dame wil werken.
Deze situaties heb ik zovaak met die jonge knollen zowel lange lijnen als onder me kont!!
Ik ben leider en ze horen bij mijn te blijven.
En tuurlijk er kan altijd iets gebeuren! Maar eerlijk er gebeurt iedere maand iets heftigs bij jou? Ik vind je werkelijk een gevaar op de weg voor andere.