Kiekeboefje schreef:Knappie! Wat is haar naam???? Gelukkig merrie versterking![]()
Djune!
Haha merries! Je houdt er van of niet!
voor mij altijd een merrie, vind ze geweldig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal dit eens filmen voor jullie, kun je lachen
nee zonder gekheid; Vriendin van me heeft een ruintje van 2, ook een shet. Wat een lieverd en alles zonder gezeur en gezeik.
Kiekeboefje schreef:Heerlijk! Mijne is een echte pismerrie met geen enkel respect voor een anderZal dit eens filmen voor jullie, kun je lachen
nee zonder gekheid; Vriendin van me heeft een ruintje van 2, ook een shet. Wat een lieverd en alles zonder gezeur en gezeik.
. Als ik zo verhalen lees van merries soms ben ik nog blij met mijn hengsten enkel het smeerkees gehalte is minder, mesten overal rond
.
Pony van m'n stalgenootje heeft daar een handje van en kan haar soms echt wel achter het behang plakken. Diva gedrag! Willem moet het dan ook ontgelden en die snapt er als man zijnde al helemaal geen snars van
Dan krijgt hij ineens een mep of bijt terwijl er eigenlijk niks aan de hand is (madam die eerst door het hek wil ofzo) en dan kijkt hij me echt zo niet-begrijpend aan 
Wij hebben ook zo'n merrie-merrie op stal, altijd pissig en moeilijk doen over alles.
ze is ook vrij heftig hengstig en dan schreeuwt ze naar de hengst verderop. De volgende keer niks aan de hand met de hormonen en dan gunt ze hem geen blik
die arme stakker weet niet wat hem overkomt!
. Maargoed mijn ruintje is daar in tegen niet zo'n drammer dus geef mij maar een ruintje 

Mijn verzorgpaard rijd ik nu iets meer dan 6 jaar en ben zo op zijn makke en eenvoudige karakter gevallen..
en Peppertje begint ook steeds liever en makkelijker te worden.
Fennadev schreef:Frummels dat heb ik met Jorie ook hoor. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik max 1 keer per week met hem mag fietsen en 1 keer per week wandelen met tuig of hoofdstel.
Ook een oefening voor het wijken voor druk aan het halster en dat was het eigenlijk. Vind het wel belangrijk dat hij dat soort dingen leert. Over iets meer dan 2 weken mag hij eindelijk buiten in de groep.
Hoef ik niet meer elke dag uit werk naar stal te racen om hem buiten te zetten.. Doe het met liefde hoor, maar het is wel vermoeiend, haha.
Gelukkig na al die jaren vinden ze de pony's en de wedstrijden erg leuk, ze komen zelfs kijken zo nu en dan.
ik kan met veel combinaties rijden en ook het stukje ervaring is gewoon zo handig. Hoef alleen maar de auto te lenen van vaders en de trailer van mijn nicht (welke altijd stilstaat) en gaan met die banaan!!!!!
(mijn ouders zijn net op vakantie) hoop dat er iemand een reservesleitel heeft en anders moet ik inbreken
Niemand van je buren een sleutel?