Echt een prachtbeesje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dravergekkie schreef:dat het zoveel staat voor jolly wil ook niet zeggen dat al die mensen joll willen hebben...
meerendeel zegen joll of flame etc opmdat de 'sport' shetten zijn van bokt die beetje bekened zijn...
, maar als Olifant zegt dat ik aan het dementeren ben en andere rare opmerkingen kan ik ook rare opmerkingen over haar maken hoor! en kom op zeg, het is toch geen wedstrijd tussen Jolly en Mik? ik plaats nooit wat van Mik en hij kan ook nog niet onder het zadel! dus nogal logisch dat Mik minder bekend is en Jolly wel! Leoonie schreef:ik hoef Jolly niet eens, maar als Olifant zegt dat ik aan het dementeren ben en andere rare opmerkingen kan ik ook rare opmerkingen over haar maken hoor! en kom op zeg, het is toch geen wedstrijd tussen Jolly en Mik? ik plaats nooit wat van Mik en hij kan ook nog niet onder het zadel! dus nogal logisch dat Mik minder bekend is en Jolly wel!

Lisanne_ schreef:uhh 3 hoor!!
Leoonie schreef:Olifant, zorg jij nou maar eerst dat je een pony krijgt
Maaik schreef:Dennis is donkerbruin met zwarte benen en manen.
Echt een prachtbeesje

)

Kimmie_girl schreef:Zorro van ukkiepuk!
Ennuh laat ik het zo zeggen, dat ik de stemmmen tel wil niet zeggen dat ik arrogant ben
Ik ben supertrots op mijn pony en vind het leuk dat andere mensen hem ook graag op stal willen hebben
whaha ja die ene 

:
Zorro mag er zekerook weze 
Joscaa schreef:Ivo van IvoIce, dat vind ik zo een geweldig beest!
( ja met Hamers ja )