NMPRS enter- en twenterkeuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Colorstable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:42

xElienx schreef:
iedereen gefeliciteerd!!!!

ik ben echt Patch-fan!! <3 <3 <3

en iedereen bedankt voor de leuke berichtjes over Ravi. Ik had dit ook niet verwacht. Helemaal niet toen ik 2de geplaatst werd en toch een rood lintje kreeg. Hij miste kracht in zn beweging. ik heb hem zelf niet zien lopen omdat ik hem vast had. maar hij vond het in ieder geval extreem spannend om zonder zn beste vriendje zo'n enge ring in te gaan. Dan merk je wel weer dat hij heel hoog in het bloed staat. Hij kan perfect opstellen, maar ik kon niets met hem beginnen het was 1 bonk spanning.
Volgens de jury miste hij kracht in zijn draf. Nou oordeel zelf:

[ [url=m/D1d7Z7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5ID9Xz.jpg]Afbeelding[/url] ]

en even wat snelle plaatsjes in de regen, vandaar dat t licht niet zo mooi is
[ [url=m/5UsIjB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/V5nXmu.jpg]Afbeelding[/url] ]

en hier heb ik nog tig foto's van

Dank je wel Elien!!!

Maar Ravi mag er ook ZEKER zijn!! Hij pakt de premie wel weer terug! Zeker weten! Hij kan lopen als een kanon en ja, type? Niks meer aan doen! Het is een momentopname en op het moment dat ie het moest doen was hij, zoals je zegt, 1 bonk spanning wat, helaas, niet ten goede kwam bij de jury... maar ben maar echt trots op hem want hij is gewoon mega gaaf!!!!

linda2008

Re: NMPRS enter- en twenterkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:54

Knappe Patch en knappe Ravi :~
Vrees niet Elien, volgend jaar pay-back-time, zéker weten dat hij minimaal die 1e premie pakt! :j

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:06

Is zeker jammer Elien maar volgende keer beter. Dit was dan wel goed voor zijn ervaring, misschien laat hij de volgende keer zich wel goed zien :)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 07:45

T blijven jonge dieren. Hij laat vast weer zien wat hij kan als ie ouder wordt Elien. Wat zie je in zijn koppie Sil terug! Knappe Raaf.

Wat een lekker ding is patch.

Shot en maylinn hebben mooie koppies. :)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:04

Een foto van ons merrietje, ben heel trots op haar, ze was ontzettend braaf.

Afbeelding

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 08:45

Owh. Ik heb jullie gezien. Goh wat was ze klein! We vonden haar echt te schattig!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:47

ja ik heb haar ook gezien, wat een leuk klein ding en apart kleurtje :j

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:29

mvdbijl ik heb jou paardje ook gezien. Jullie stonden vlak bij ons met de trailers. Ze viel me ook al op.

Zo zag indi eruit zaterdag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:41

knappe indi, sjiek halstertj heeft ze!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:47

Ik vind indi wel gewoon knap hoor, ik was helemaal geschrokken toen ie een 2de kreeg. (tussen de stress door toch even vanuit de verte gekeken)

mila142

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:51

Ons hengstje Dirano dream of Happiness had een derde premie hij liet zich goed zien en stond netjes op gesteld.We hebben helemaal geen uitleg gehad van de jury het lintje werd gegeven door het lintenmeisje en daar konden we het mee doen Afbeelding
Ik vraag mij dus nu wel af wat het fokdoel is bij het nmprs ik weet het niet meer :?

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:15

Op de keuring zelf is het er niet meer van gekomen, dus gisteren thuis nog wat foto's gemaakt :D

SWG Breakin the Storm in High Heels

Afbeelding

Afbeelding

SWG Crow Feathers Hidden Jewel

Afbeelding

Afbeelding

SWG Westernboy's Hurricane Hattie

Afbeelding

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:17

Prachtige foto's! Vooral Jewel springt er voor mij uit :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:23

prachtig paardjes <3

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:48

Jewel. <3 Al je paardjes zijn trouwens mooi hoor.

Mooi diertje si Dirano. :)

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:49

Als ik jou was geweest magriet had ik toch verhaal gaan halen eigenlijk.

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:55

Nu het artikel aan het afronden, daarna zijn de foto's aan de beurt. Krijg ze vast vandaag niet allemaal af, heb ook nog een stel lessen, maar morgen gaan we hard aan de gang. Alleen Karen heeft sneaky al een foto en wat previews gehad, die Patch <3 , ik vind hem ook echt prachtig, dus eh, zonder lintje mag ook hoor! Hij kan vast wel bij mijn lieve ruin in de stal :=

En Ravi.. ja, vreselijk zonde. Toen je rond ging baalde ik voor je Elien, want hij liet inderdaad niet zien wat hij kan en had eerlijk gezegd juist naar uitgekeken om hem weer te zien. Het stapgedeelte was al rommelig, in draf had hij een kort stukje lange zijde dat hij wel wat meer ontspande in de achterhand, maar op zo'n moment moet je nog even kunnen aanvuren zodat hij nog iets meer liet zien en dat ging niet, dan zou hij zijn ontploft denk ik... Gewoon vertrouwen houden en volgend jaar opnieuw hoor! :(:)

Verder een hoop mooie enters gezien die vorig jaar op de merriekeuring er ook al uit sprongen, en eigenlijk nog veel meer 'favorieten'. Een pluim voor alle fokkers, want het ondereind was kort en jullie hebben wat betreft kwaliteit weer een stap vooruit gezet! +:)+

Colorstable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:19

Kimmej schreef:
Nu het artikel aan het afronden, daarna zijn de foto's aan de beurt. Krijg ze vast vandaag niet allemaal af, heb ook nog een stel lessen, maar morgen gaan we hard aan de gang. Alleen Karen heeft sneaky al een foto en wat previews gehad, die Patch <3 , ik vind hem ook echt prachtig, dus eh, zonder lintje mag ook hoor! Hij kan vast wel bij mijn lieve ruin in de stal :=

En Ravi.. ja, vreselijk zonde. Toen je rond ging baalde ik voor je Elien, want hij liet inderdaad niet zien wat hij kan en had eerlijk gezegd juist naar uitgekeken om hem weer te zien. Het stapgedeelte was al rommelig, in draf had hij een kort stukje lange zijde dat hij wel wat meer ontspande in de achterhand, maar op zo'n moment moet je nog even kunnen aanvuren zodat hij nog iets meer liet zien en dat ging niet, dan zou hij zijn ontploft denk ik... Gewoon vertrouwen houden en volgend jaar opnieuw hoor! :(:)

Verder een hoop mooie enters gezien die vorig jaar op de merriekeuring er ook al uit sprongen, en eigenlijk nog veel meer 'favorieten'. Een pluim voor alle fokkers, want het ondereind was kort en jullie hebben wat betreft kwaliteit weer een stap vooruit gezet! +:)+

Zooo blij met deze foto's! En hij zal zeker mooi staan in de stal bij je ruin!!! Twijfel ik niet aan! Zal ik je een lijstje sturen? Kun je zelf de foto er wel in doen toch? :P

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 13:23

:')

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:34

Patch en Ravi! Wat een geweldige dieren zijn dat!! :~

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:36

karen1982 schreef:
Kimmej schreef:

Zooo blij met deze foto's! En hij zal zeker mooi staan in de stal bij je ruin!!! Twijfel ik niet aan! Zal ik je een lijstje sturen? Kun je zelf de foto er wel in doen toch? :P

Hahahahaha! Heel scherp!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:00

Haha mooie opmerking Karen!

Dirano snapte ik ook eigenlijk niks van, heb hem alleen niet zien lopen.

Ravi nou had ik wel gedacht dat die met een 1e thuis zou komen en misschien wel meer, maar ook niet gezien in de ring dus als ik hoor zoveel spanning kan ik het geloven.

Indi, ja ik moet eerlijk zeggen ik snapte de 2e premie wel.. Hij is een beetje naarling, erg overbouwd en echt zo'n typische buik eronder. Vorig jaar had ik dat met Vici ook en heb hem thuis gelaten, dit jaar was hij nog niet zoals hij moest zijn en ik had mezelf dus ook ingesteld op een 2e premie en had het dus ook bij het rechte eind. Het jammere vond ik dat er in onze ring geen uitleg werd gegeven, want dan weet ik waar aan ik moet werken als dat kan voor de HK :)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:03

Dat van de uitleg vond ik ook jammer... Ik was te nerveus om er naar te vragen, maar ik had graag geweten wat er beter/anders moest. Je krijgt zeker ook geen beoordeling formulier?

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:09

Ik heb wel uitleg gekregen. Qua te nauw kan ik er wel wat bespiering op trainen tegen volgend jaar, dan kan dat al bijna niet. Draf te vlug, is dat hetzelfde als over het tempo? Want dat is dan ook opgelost volgend jaar haha!

ik moet zeggen dat ik net de uitslagen heb bekeken en er nog een paar grote verassingen qua lagere premies tussen zitten : o echt paardjes die op de veulenkeuring om te smelten waren en dan nu toch lager scoorden.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:03

Machteld, leuke foto, en apart die stippeltjes zo <3

Mathilda, ik heb Indi niet gezien dus kan niet oordelen...

Sophie, prachtige foto's en prachtige paardjes!! Geen andere woorden voor! Ik vond Hattie ook echt een plaatje, jammer dat ik haar niet in de ring gezien heb :(

Wat raar dat er geen uitleg is gegeven, ik (of nou ja, Tina stond in de ring) kreeg wel echt uitleg wat ze goed en wat ze minder goed vonden... Dat vond ik wel super!!

Wat het fokdoel van het nmprs is? Tja ik denk dat het nmprs daar wel eens meer duidelijkheid in mag gaan geven want er word steeds meer over gesproken en er lijkt steeds meer onduidelijkheid te zijn over het doel... Tenminste zo lijkt het.

Wat ik persoonlijk jammer vond was dat de kampioensringen zo leeg waren... Er was een rubriek (vraag me niet meer welke) waar echt 4 heel goede paardjes liepen, dat werd ook gezegd, maar alleen de 1a en de 1b met wildcard gingen door naar het kampioenschap... Waarom de 1a en 1b niet standaard naar het kampioenschap en daarnaast nog de eventuele wildcards? Dat houd de kampioenschappen ook lekker levendig... Wat zijn jullie gedachtes daarover? Als meer dat een goed idee vinden kunnen we het misschien eens voorleggen in de volgende ALV...