Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Meer als een constatering. 3 Jaar geleden hadden we ook al veel bekijks, eigenlijk het meest natuurlijk vanwege de manenboog. Ik doe mee voor de lol. Ik heb 3 jaar geleden mijn ogen uitgekeken niet alleen qua type pony's, maar ook qua mensen. Dit is niet vervelend bedoeld, maar ik vond het echt grappig om een beer van een vent met een soort superslanke Barbiepony aan een lijntje te zien lopen.
en dat zonder beschutting Sappos schreef:Wat een laat veulenen ik vond mijn 3 juni veulen al zooo laat. Alvast gefeliciteerd
Krijgt ie ook taart?

Citaat:Zaterdag 27 augustus aanstaande wordt de Merriekeuring 2011 van het NMPRS gehouden bij Manege "Stal Groenendaal" in Bunschoten. Het beloofd een drukke dag te worden met in totaal bijna 400 ingeschreven paardjes! Er wordt gejureerd in drie ringen, te starten met de veulens. Na de veulenkampioenschappen vervolgen we de dag met de enters, twenters en de merries. De dag wordt afgesloten met de uiteindelijke kampioenschappen.
Gezien het aantal deelnemers en de beschikbare ruimte zal de keuring buiten worden gehouden. Mocht het toch zo zijn dat het weer extreem slecht wordt dan wijken we uit naar de binnenmanege.
De dag start om 8.00 uur met de veterinaire keuring voor de paardjes die een stamboekopname moeten doorlopen. Vervolgens wordt om 9.00 uur aangevangen met de premiekeuring.

wij zijn er dit jaar niet bij
(en ach, Marty was vorig jaar 1A en kampioen ruinen, niks meer aan doen zeg ik
)
niks meer aan doen aan die 1a en kampioen.
dat zou voor mij de enige reden zijn om nog een keer te gaan