Dankjewel hahaha! ( kreeg net reactie van topic (zietopiconderfoto's) wooow ik ben jaloers wat vet enzo )
NU BELLA!! hiermee heb ik een ongelovelijk dip gehad (lees: dominantie, arrogantie, heel erg) ben ook gewoon echt 2x gebeten en getrapt door bella, deze dip duurde van December 2009 tot Juni 2010. zoon ongelovelijke dip hebben we gehad, en plots.. gebeurde er een wonder, lucky en gaya kwamen bij Bella en Gina in de weide en ik dacht oliebol dat gaat helemaal niet goed!!! maar juist het tegenovergestelde gebeurde bella zag dat ik lucky heel veel aandacht gaf, en dacht dat wil ik ook.. en zo is bella nu ongetoverd tot Sexy Knappe Volle zus van lucky!!
even me shet met me grote paard samen. Zij zijn sinds 4 of 5 dagen vriendjes met elkaar.
we zijn druk bezig met afvallen met pien :p en ze is al stukje slanker/strakker (vet bulten op der buik zijn weg)
Nansje
Geplaatst: 15-08-10 17:28
Mijn liefste, Alfred! Hij was heel erg verpest, na 3 andere baasjes ben ik nr 4 en na een jaar in zijn 3 jarig leven, gaat het super! Meneer is inmiddels in opleiding als tuiger en dat gaat super super goed!! mn trots! overwinning na overwinning volgen elke dag!
Eva_Jameson
Geplaatst: 15-08-10 19:58
Ies wordt groot en knap!
Pien ziet er mooi uit hoor. Zie al veel verschil met toen je er net had!
Aah Alfred heeft een leuk koppie zeg!! Wat super dat het zo goed gaat tussen jullie.
vind ze eigenlijk allemaal zo lief:D ik ben verliefd op minis, en alles wat kleine paardjes/pony is haha:) nja goed, als het karakter ook maar goed is dan en zoniet maken we die beter:) leuk ik ga deze volgen:)
Bartje is zo leuk! Alleen een dingetje, zou het halster een gat of 4 omhoog doen. Als ie zo laag hangt krijgen ze zo snel zo'n slome uitdrukking en dat is zonde van zo'n mooie pony
Pien ziet er mooi uit hoor. Zie al veel verschil met toen je er net had! .
dat vind ik mooi om te lezen dank je
Miranda06
Geplaatst: 17-08-10 19:40
Mijn eerste foto's in dit topic. Coco mijn 1 jarig hengstje En zijn mooie lange staart
Biancacoo
Geplaatst: 18-08-10 08:09
Mooooie paardjes komen er weer voorbij, jaja ik kijk hier graag naar de foto's dat is dan ook alles.
trapt coco niet op zijn staart ? zou zonde zijn als hij er een pluk uittrapt.
Gave foto's : Ise word mooi, Boris is helemaal te gaaf. Pien is ook stoer Celine en Joanna worden knapperds ! En al die anderen zijn ook erg leuk om te zien, ze hebben allemaal iets ondeugends, dat wel. Maar ja daar zijn het shetlanders voor.
Duppie_
Geplaatst: 18-08-10 20:25
Wat een knapperds komen er weer voorbij
Hier Ise maar weer eens,ze heeft helaas een tijdje terug op een wei met veel vliegen gelopen waardoor ze een groot deel van haar manen had afgeschuurd,ik heb helaas alles maar kort geknipt omdat het niet meer uitzag. nu maar hopen dat ze weer snel aangroeien
Miranda06
Geplaatst: 18-08-10 22:35
Marjo2009: Nee hoor hij trapt niet op zijn staart, maar ik moet de puntjes er nog afknippen maar had de schaar niet bij me.
Coco met zijn nieuwe showhalster (die hijzelf niet zo mooi vindt)