Hoi meiden, ik heb even een vraagje aan jullie. Kent iemand van jullie Elliinee persoonlijk? Ze kwam hier regelmatig totdat haar verzorgShet Pebbles verkocht werd. Ik heb namelijk 3 weken geleden spullen voor de Shet van haar overgenomen en meteen betaald, maar helaas heeft ze de spullen nog steeds niet opgestuurd......Ik ben heel geduldig, maar begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden, omdat ik de spullen voor mijn dochtertje heb gekocht om ook met haar Shet aan de slag te kunnen gaan. Reactie mag natuurlijk via PB. Bedankt alvast!!
hallo allemaal! ik heb een BLACKBERRY gekregen!!!!!!!
Blacky
Geplaatst: 16-04-11 09:58
Hoi! Gefeliciteerd danique! haha, ik haat blackberry's iedereen zit er maar de hele dag mee krijgen ze een berichtje terwijl je met diegene zit te praten gaat diegene helemaal op in die blackberry. maar wel leuk voor jou!
Gefeliciteerd alle jarigen! k heb nog niks gekregen, het 'feestje' begint pas om 3 uur (zodat ik sochtends rustig langs [naam] kan omdat ze echt niet goed loopt, het is 100% zeker GEEN bevangenheid gelukkig )
ik heb vannacht 2 halsters en een ketting + oorbellen gehad en vanochtend een blackberry, camera, paardrijsokken, creme voor handen, deo set en een film (:
_Lois_
Geplaatst: 16-04-11 11:53
GEFELICITEERD HANNE EN DANIQUE EN BLACKY!!!
Wat voor camera hanne? gaan jullie hier wel foto's spammen???
Ik heb cissanne vandaag helemaal opgeknapt Hoop dat jullie het beetje kunnen zien.. Manen + staart zat helemaal in de klit pff... Maar nu hele mooie dikke bos.