Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Youri123 schreef:Nanne02: is het betalen inmiddels gelukt?
Patricia_86 schreef:Mijne ook weer dikker in hun vachtjes. Maar ze gaan nog horse event voor stamboek en premie keuring. Dus kan nog niet scheren.
AgraDi altijd opletten met kortingen.
Euro tech shet zit alles op zijn kleinste maatje bij mije en die zijn breed en groot 104 en 109 hoog.
mirriejj schreef:Proest, ik werk vanuit huis maar ben ook al de hele dag afgeleid. En dat terwijl ik het eigenlijk enorm druk heb.
Vanmorgen de pony's ook naar de grote wei gebracht, kunnen ze lekker grazen tot maandag. Heb ik er weinig werk aan dit weekend. Helaas geen leuke ritjes, maar alleen maar werk werk werk.
Ik denk dat ik Jimmy volgende week ook maar eens ga scheren.
Oh Frummels, grondwerkles lijkt mij ook wel fijn. Hier in de buurt heb je daar helaas niets in.
Frummels schreef:Nanne:mirriejj schreef:Proest, ik werk vanuit huis maar ben ook al de hele dag afgeleid. En dat terwijl ik het eigenlijk enorm druk heb.
Vanmorgen de pony's ook naar de grote wei gebracht, kunnen ze lekker grazen tot maandag. Heb ik er weinig werk aan dit weekend. Helaas geen leuke ritjes, maar alleen maar werk werk werk.
Ik denk dat ik Jimmy volgende week ook maar eens ga scheren.
Oh Frummels, grondwerkles lijkt mij ook wel fijn. Hier in de buurt heb je daar helaas niets in.
Had ik het maar druk!Nog iets minder dan anderhalf uur en dan heb ik weekend, jippie!
Balen dat er niets in jouw buurt zit. In welke omgeving zit je?