Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMonsterr schreef:danique jij vraagt waarom justin bieber en esmee nog wat niet uitgelachen worden en daar geeft sanne antwoord op en misschien wat grof maar dan hoef je nog niet meteen te denken dat we je ook gaan pesten jeetje, tegenwoordig kan niemand meer tegen een iets verkeerde opmerking etc.
_Dotty schreef:xMonsterr schreef:danique jij vraagt waarom justin bieber en esmee nog wat niet uitgelachen worden en daar geeft sanne antwoord op en misschien wat grof maar dan hoef je nog niet meteen te denken dat we je ook gaan pesten jeetje, tegenwoordig kan niemand meer tegen een iets verkeerde opmerking etc.
ik voel me zwaar klöte.
ik word gepest op school.
en dan beginnen jullie zo, vind je het raar dat ik zo reageer.
TheJokerr schreef:heb ook een paar filmpjes maar ik zou nooit van mij een zingend filmpje plaatsen, weet heel goed dat ik totaal niet kan zingen, vind zowieso dat je niet snel iets op youtube moet plaatsen, eenmaal staat het erop en als het een paar keer bekeken is krijg je het nooit meer uit hun gedachtes,
Jitske ik vind het geen domme reactie omdat hun niet banketstaaf bedoeld wel een mooie zangkast hebben in hun keel, en misschien danique iets minder vandaar.. en alsof ik het niet moeilijk heb
word waarschijnlijk overgeplaatst naar andere klas trouwens nieuwtje van vandaag
_Dotty schreef:xMonsterr schreef:danique jij vraagt waarom justin bieber en esmee nog wat niet uitgelachen worden en daar geeft sanne antwoord op en misschien wat grof maar dan hoef je nog niet meteen te denken dat we je ook gaan pesten jeetje, tegenwoordig kan niemand meer tegen een iets verkeerde opmerking etc.
ik voel me zwaar klöte.
ik word gepest op school.
en dan beginnen jullie zo, vind je het raar dat ik zo reageer.
_Dotty schreef:nee ik ga niet weg...
bedankt voor je medeleven
@kailey
je zegt net zo leuk dat alles op internet anders over kan komen
dus hoe weet jij zo zeker dat zij zo reageerd.
sorry hoor, maar ik ben bloednijdig.
dravergekkie schreef:Mischien bedoelde ze het niet zo.
Op internet kunnen dingen heel anders over komen
xMonsterr schreef:ik vind dit best wel zielig gedrag.![]()
danique stelt een vraag sanne geeft daar een 'foute' opmerking over.
en gelijk is het weer aah, ik stap uit dit topic als ik wordt gepest etc.
denk je nou echt dat wij hier mensen helemaal verrot gaan schelden enzo ?
nou nee dat lijkt mij niet.
_Veertje schreef:_Dotty schreef:is galop over asfalt zo slecht zonder hoefijzertjes? een klein stukje?
persoonlijk denk ik van nietik kijk wel ff op internet
TheJokerr schreef:@ danique denk je nou echt dat jij de enigste bent dat jij weggepest en achterlijk uitgelachen en nagekeken word? nee dat ben je niet want ik ben ook een slachtoffer![]()
en nee ik bedoelde het er niet zo mee, maar zo ben ik ook ooit boos/kwaad uit een topic gestapt, kind aan de telefoon gesproken en het kwam heel anders over