Ik ga maandag scheren. Deze winter hou ik hem in een soort jachtmodel, omdat hij op de nieuwe stal 24/7 buiten staat het hele jaar door.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Ik scheer normaal nooit in de zomer, maar sinds ik een binnenbak heb (sinds afgelopen november) merk ik dat Sjors het af en toe zwaar heeft met de warmte binnen. Daarnaast is hij dan veel sneller droog als hij gezweet heeft of gewassen is.
Welk schofttuig krikg je nu?Als ik thuis kom van vakantie ligt er ook een nieuw schofttuig klaar.
Mira283 schreef:Zit even onder de meelees steen gisteren een mega emotionele dag gehad. Paard van een stalgenoot werd ingeslapen, en ik heb het maatje zijn mini shetlander van het paard laten afscheid nemen. Was heel erg indrukwekkend. Gelukkig kon Pip mij een beetje opvrolijken, en staat deze ukkepuk bij Pip
Patricia_86 schreef:Mira283 schreef:Zit even onder de meelees steen gisteren een mega emotionele dag gehad. Paard van een stalgenoot werd ingeslapen, en ik heb het maatje zijn mini shetlander van het paard laten afscheid nemen. Was heel erg indrukwekkend. Gelukkig kon Pip mij een beetje opvrolijken, en staat deze ukkepuk bij Pip
Ah indrukwekkend zeg.
Gelukkig kon Pip je opvrolijken.
Iemand nog op zoek naar een eurotech tuig? Ik ga mijn zwarte verkopen ga over op bruin tuig.
Patricia_86 schreef:Mira283 schreef:Zit even onder de meelees steen gisteren een mega emotionele dag gehad. Paard van een stalgenoot werd ingeslapen, en ik heb het maatje zijn mini shetlander van het paard laten afscheid nemen. Was heel erg indrukwekkend. Gelukkig kon Pip mij een beetje opvrolijken, en staat deze ukkepuk bij Pip
Ah indrukwekkend zeg.
Gelukkig kon Pip je opvrolijken.
Iemand nog op zoek naar een eurotech tuig? Ik ga mijn zwarte verkopen ga over op bruin tuig.
Mira283 schreef:Frummels schreef:Mira: ben je tevreden over het bertha tuigje om alleen mee te beleren?
Het schofttje is keihard heb er nu een dikke onderlegger onder. Gaat wel maar het is gewoon niet wat ik wil.
@patricia kijk ik verder
Frummels schreef:Oh da's jammer. Ik vond de prijs wel aantrekkelijk, en dan zeker tweedehands.
Ben nu nog niet op zoek want Pepper is natuurlijk pas 2 geworden dit jaar, maar als ik tegen iets aanloop voor een leuke prijs wil ik het wel alvast aanschaffenDeze dus beter niet begrijp ik.