@Buster4ever: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/30/binnenland/accijnsverhoging-stuwt-benzineprijs.xml Voor niks lopen zeuren bij de benzine pomp over de prijzen
Mandyy
Geplaatst: 31-12-10 17:29
Weekend! M'n hoofd/hersenen voelen nog steeds niet goed.
ponieszlover schreef:
Is er bij jullie veel vuurwerk?
Best wel! Maar je ziet weinig door de mist.
Mandyy
Geplaatst: 31-12-10 17:29
Leinearthur schreef:
Hallo meiden
Ben naar de dokter geweest, ik heb wat aan mn klieren. De dokter voelde nog meer bobels in mn nek. Als het binnen 2 weken niet weg is dan moet ik bloed laten prikken. Want dan is het waarschijnlijk pfeiffer of een andere infectie
He bah!
ladylisa
Geplaatst: 31-12-10 17:33
Emuline : sterkte meidd.
vanmiddag bij de pony's geweest, en vanavond oud en nieuw iedereeen alvast een fijne jaarwisseling
Goedemiddag! Net weer van het werk, Ik werd gewoon bekogeld met rotjes en ander vuurwerk D'r was zo'n aardige opa,ging hij helemaal praatjes maken dat hij zo blij was dat ik op tijd de folders bracht,kreeg van hem ook nog 4 euro fooi. Die meneer is altijd zo blij als ik langs kom,maakt altijd een praatje. ga Lien zo even longeren zodat ze straks wat minder hyper is op stal Het is hier heel mistig.Ze zijn carbid aan het schieten,maar gelukkig zijn mijn pony's er rustig onder. De buren hebben gelukkig verteld wanneer ze vuurwerk af gingen steken zodat wij op de pony's konden letten. Sterkte Leine kreeg net een smsje van mijn vriendin,haar moeder is op de IC opgenomen,koorts en benauwdheid. zo sneu
bedankt iedereen Beterschap hannemarie ponieszlover hier is iedereen al sinds gisteren aan het schieten Leinearthur wat vervelend. FlorisSam wat vervelend voor je vriendin
ik heb gisteren oliebollen en appeldingen met me vader gemaakt, en ze vandaag een beetje rond gebracht. en vanavond ga ik naar een vriend van me
Laatst bijgewerkt door askazita op 31-12-10 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Het gaat wel slecht ineens met veel mensen zo voor het einde van het jaar zeg! Zus ligt ook al met griep/keelontsteking op bed en paps is er ook niet goed aan toe.