clevertuigen zijn op zich heel zo duur niet hoor, er is alleen lastig aan te komen aangezien ze niet meer (onder de naam clever) gemaakt worden
Kimbey
Geplaatst: 20-04-10 14:22
Lekker weertje weer. Straks lekker rijden & aan de lange lijnen werken met Bertje. Heb net ff me hondje onder de douche gestopt & die is ook weer mooi schoon.
Zo heb de pony's vanmidag omstebeurt ff aan de longe gehad. En over terein uitgestapt. En daarna (haar) model geweest voor een vriendin , tis nu best kort voor mijn doen
allemaal weer leuke dingen en minder leuke, gekke tommy dacht vandaag dat hij wel even op mijn kwpn merrie kon klimmen hahahaha :P ze voelen de lente kriebels
casper komt waarschijnlijk bij iemand te staan &daar blijft die hengst, deels van mij etc. hij is een goedgekeurd dekhengstje met papieren, gechipt & een geweldige bos manen + staart, hoopt dat die dit doorgeeft dus als iemand zijn merrie nog wil laten dekken?
wat een leukerd, waar komt hij vandaan? volgens mij is het een broertje van casper, tjezus wat lijkt die erop zeg! niet kwa kleur etc maar kwa bouw, koppie, manen, beneen echt heeeel erg!
Hij is van een boer die in zuid oost beemster woont. Suprise staat nu dan bij ons hij loopt gewoon elke dag bij karin. En hij blijft nog een maand sowieso zodat we zeker weten dat Karin niet weer hengstig is geworden. En hij gaat ook waarschijnlijk Gwennie en Polly dekken.
yvanka: even nog een antwoord ik doe een opleiding Paardenhouderij haha, lekker penny dus
vandaag mijn nieuwe clevertuig opgehaald, alleen geen testrondje kunnen maken doordat de strengen nog te lang zijn. Ook wil ik de brancardlichtogen veranderen voor die andere veiligheids lichtogen en dan ben ik pas tevreden.