Ahhhw wat is de Bamy schattig

Sharani fijn dat het nieuwe huisje goed bevalt. wat een onwijs mooie omgeving zeg, waar is dat? Tirol?
manon jij behoord gewoon tot de harde kern
Yontheke pff dat is best pittig.
Patricia gefeliciteerd met je winstpunt, jammer wel van de eerste proef volgende keer beter

Floor op aanraden van mijn smid van zijn ijzers afgehaald, de hoefwand begon aan één hoef los te laten. hij staat nu (als je ervoor staat) links met een mooie punthoef. Omdat er anders te weinig ruimte was om te nagelen en het straks weer gaat vriezen en sneeuwen besloten het om zo te laten. Kom ik vrijdag; andere hoef ook ingescheurd. dus ik daar al over geappt en nieuwe afspraak gemaakt voor vanavond.
Zet ik hem vanochtend in de wei loopt die voor alles behalve zuiver...
Gelukkig kon hij al vrij snel zijn dat die aan de steile kant stond.
Ik vraag hem om te draven op het pad...Vroemmm daar ging die.
Beetje jammer van de ijzers. Even een paar weken wennen en hopen dat zijn hoeven het houden op het asfalt zonder zijn nikies.
Wat betreft de mensen die zich zonder voor te stellen iets hier op gooien; daar reageer ik eigenlijk nooit op. heel asociaal misschien, maar maak lekker een topic aan

Wat betreft de mensen die zich hier zomaar voorstellen, een paar pagina's mee doen en daarna weer verdwijnen... dikke doei

Het liefst zou ik een 18+ achter de titel zetten om jonge kinderen te mijden maar ja voor het zelfde geld is er een 17 jarige die ook serieus met zijn/haar shet bezig is en leuke dingen te melden heeft en tips kan geven waar je wat aan hebt.
Just my opinion.