xMonsterr schreef:niemand zegt hoi ?![]()
![]()
huileeen.
okee, nee grapjee wat een leuke fotos en die rode bandages waar heb je die vandaan ?![]()
![]()
![]()
Weet niet, is de pony van mn vriendin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dotty schreef:Elliinee schreef:Over dat galopperen over het asfalt, ben ik nou blond of hadden we het eerst over Blacky ipv over Pretty?
ja,
en toen zei ik dat ik dat ook wel eens deed met ze en dacht dat het goed was
en toen kreeg ik al het commentaar over me heen![]()
(niet dat dat erg is hoor)
xMonsterr schreef:gisteren blacky gelongeerd eerst was ik zo trots dat hij niet meer steigert etc.
nou gisteren was het weer helemaal mis mij helemaal de bak rond sleuren.
toen ging het goed en ik deed mijn handschoenen uit maar meneertje dacht er anders over en sleurde me weer mee dus toen is dat hele touw langs mijn hand geschuurd en nu heb ik allemaal brandplekken op mijn hand.
xMonsterr schreef:gisteren blacky gelongeerd eerst was ik zo trots dat hij niet meer steigert etc.
nou gisteren was het weer helemaal mis mij helemaal de bak rond sleuren.
toen ging het goed en ik deed mijn handschoenen uit maar meneertje dacht er anders over en sleurde me weer mee dus toen is dat hele touw langs mijn hand geschuurd en nu heb ik allemaal brandplekken op mijn hand.
FlorisSam schreef:Op de foto heeft ze haar deken niet op.
Pas:![]()
Hier wil ik het halstertouw nog weg (laten) bewerken.
buster4ever schreef:meiden ik ga even een fotootje neerzette want IK BEN GETROUWD VANDAAG!!!:D:D:D...
TheJokerr schreef: