Wat een ongelooflijk leuke stalgenoot heb jij dan zeg! Haha Wat een heerlijke beestjes heb je toch!
Buckje
Geplaatst: 19-04-10 19:53
Ja of juist niet..... *mist smiley*
Yvanka_
Geplaatst: 19-04-10 20:16
Ik wil me ook graag melden, als dat mag.
Ik ben Yvanka, 19 jaar en in het bezit van een leuke mini shetlander. Benji is 3,5 jaar en sinds een half jaar voor de wagen beleerd. Ik heb Benji al vanaf dat hij 3 maanden oud was. Hij is te vroeg bij zijn moeder weggehaald en Benji kende verder ook nog helemaal niks. Nu kan ik werkelijk alles met hem
Benji in December
Morgen zal Benji geschoren worden en zullen we het mennen weer volledig gaan oppakken en willen we les gaan volgen. Voor de rest doen we veel leuke dingen; fietsen, wandelen, longeren, vd, nh, zwemmen, naar het strand etc etc.
weet niet of ik het al heb gevraagd maar heeft iemand interesse in een nog zo goed als nieuw zwart leren vzh zadeltje 13,5", net krap 4 maandjes gebruikt, hoogstends 20x.
leuke foto's weer voorbij gekomen welkom yvanka ! vandaag heb ik een training kickboksen gevolgd, het was echt super leuk, maar ik ga me toch een spierpijn krijgen ik voel het gewoon nu al
Ik ben zo trots op mijn Punetje, ze heeft gisteren aan de lange teugel haar eerste pasjes schouderbuitenwaarts gedaan! Zelfs ook al 3 drafpasjes gedaan. En aan het eind kon ik haar op mijn pinken achteruit krijgen, en recht ook nog, terwijl we daar al een jaar op trainen.. Dr knuffels heeft ze wel verdiend!
Ik ga zo de met de honden lopen en de poowns buitenzetten. Om 9 uur gaan de koeien naar buiten (die moeten door onze weide, voor het eerst weer. Ben benieuwd. En dan op naar het niewe huis en dan daar weer verder. Helaas kan ik daardoor niet alles goed bij houden hier.
Ik heb met de va overlegt over m'n Gerrano. Helaas denkt ie dat het wel eens een tumor kan zijn wat voor der gedragsveranderingen zorgt. Eerst de osteophaat te pakken krijgen en met haar overleggen en anders meteen scannen. Ik was er al bang voor. En 1 van m'n katjes die heeft zo'n erge onsteking dat ie een heel dikke bult onder het oog heeft. Komt zeer waarschijnlijk van z'n kiesje. We moeten eerst ontibiotica proberen en dan verder zien. Zooo sneu.
Juditjuhh! wat fijn dat het zo goed gaat zeg, leuk! RX wat een pech Even afwachten dus hoe het alemaal gaat lopen! heel veel succes in iedergeval
Zo even naar rakkertje, dan naar de stalhouderij en dan mijn Clevertuig halen! haha loopt Rakker dalijk met een hele Clever set Hopelijk is het en beetje een goed tuig!
booster
Geplaatst: 20-04-10 09:12
Goedemorgen en welkom Yvanka je hebt een leuke shet
gisteren is er een leuke palomino shetlander hengstje geboren bij ons op stal de hengst waar fleur verliefd op was is vrijdag verkocht ze wou gisteren meteen de buitenbak in rennen want vanuit daar kon ze contact met de hengst hebben maar mevrouw was erg teleur gestelt toen ze hem niet zag
R.X. sterkte! & Yvanka welkom, je hebt een leuk ponyke. Ik zwemmen met de leuke Shet van mijn vriendin Joshy, & me hondje Lady! Ff wat zomergevoel in dit topic blazen.
Yvanka_
Geplaatst: 20-04-10 11:38
Bedankt allemaal
Sasika; ik ga even in je topic kijken Had al foto's voorbij zien komen in het topic geloof ik. Welke opleiding doe je? Junkieee; Lekker spierpijn judithjuhh; Gaaf zeg dat het zo goed gaat R.X.; Hier gaan de koeien ook weer voor het eerst naar buiten en ook door onze weide.. Ben heel benieuwd hoe het gaat. - Heel veel succes met Gerrano. Sasika; Nieuw tuig halen is altijd leuk! booster; we wachten met smart op foto's Belady; wat een leuke zwem foto's!
Sorry ben hier laatste tijd niet meer zo actief maar lees braaf mee hoor! Weer leuke foto's voorbij zien komen
Valesca gaat de laatste tijd goed! Helaas zit ik echt te duppe met dekens etc Wat een piep weer zeg... Overdag is het te warm en savonds nog te koud omdat ze geschoren is Hopen dat de temperatuur snel omhoog gaat, kan die deken afblijven.
Deze week weer even nieuwe foto's proberen te maken. Blijft hele week wel lekker
Sterkte RX met al je pech! sasika: clevertuig, dat wil ik ook! Kan er op dit moment alleen maar van dromen... booster: gefeliciteerd met het veulentje, altijd leuk om naar te kijken. We wachten op foto's! Belady: inderdaad lekker zomers! MissRoxy: hier hebben ze ook last van het weer. Overdag staan ze mega te zweten en 's nachts hebben ze hun vacht nog wel nodig..