Zelf heb ik vanaf mijn 9e paarden verzorgd, gereden en zelfs ohz beleerd voor andere mensen. Voor eigen plezier, dat wel maar ik werd altijd weer terleurgesteld met paarden die verkocht werden. Wel heb ik de afgelopen twee jaar een vast (trek)paard verzorgd waar ik enorm veel lol mee heb gehad en vooral samen met de eigenaar van het paard. Dit is de eerste keer dat ik moet kiezen voor mijn eigen, omdat ze niet samen (meer) staan. Voel me erg schuldig tegenover het paard, wat akelig voelt. Dit is alleen wel de eerste keer dat ik wegloop, en niet andersom.. zijn er meer mensen hier die andermans paard(en) hebben verzorgd?
Wat leuk Eline! Hier op stal hangt altijd zo'n kalender, dus straks Eddy aan de muur!

Lekker weer thuis Ingrid! Ik kijk er op zich ook wel weer naar uit

Mooi naambordje Ayla

Zelf longeer ik Donja met een (zelfgemaakte) longeerhulp. In minishet maat kun je ze gewoon niet vinden. Dit doe ik om haar rugspieren te trainen. Ook longeer ik haar vaak met een bodywrap, voor de borst en dan in een 8je over de schoft achter de billen langs. Deze oefening heb ik van de osteopaat gekregen, ook iets voor de rug.... ik weet het niet meer