hmz ik heb t al keer paars gehad was erg gaaf...rood(drama kleur) toen dag erna gelijk blond proberen t verven maar t werd roze omdat ik de dag ervoor me haar rood had geverfd...en in de zon werd me haar oranje :p dat was dus ook drama en ik ben van mezelf brunette...hmz hmz moeilijk
ok ok ok ik heb gekoze voor donker blond...met nog een beetje lichtbruin tintje...aaaaaaah ik ga zo voor t eerst me eigen hoofd verven liet t normaal altijd doen door me ma xD
lekker pretty....hmz nou poging tot haar verve is nu aan de gang volgens mij zit op de ene kant van me hoofd meer dan de andere kant maja joh xD merk t straks wel met uitspoelen hoe t geworden is... hahaha
ladylisa
Geplaatst: 15-04-11 13:26
Goedemiddag.
Ik ben net thuis.. Ga zo Kunga even rijden, het is heerlijk weer
NathalietjeB
Geplaatst: 15-04-11 13:33
ja t is zeker super weer....oeeeh ik ga zo me haar uitspoelen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah benieuwd naar me resultaat haar verven eigenlijk wil ik t niet weten hahaha
_Lois_
Geplaatst: 15-04-11 15:40
Ga je een foto maken en die plaatsen? Ben nu ook thuis , tis echt heerlijk weer!
hmz op cam word t donkerder dan dat me haarkleur is...maar t is donkerblond geworden...
hmz ik weet totaal niet wat ik vanavond eens ga eten...me mannetje moet overwerken dus ik zit thuis alleen t eten en heb echt geen idee wat ik eens eten ga
ik ben al vet lang back van school net even bezig geweest voor verjaardag, in de zon gezeten, weer bezig voor verjaardag nog even keihard de radio aangezet en getekend zometeen de Liefste LISA ophalen van de trein en vanavond komen Lisette en Eline hier ik zal morgen overdag wel niet zoveel online zijn vanavond wel heel lang, ik kan beter zeggen, vannacht
_Lois_
Geplaatst: 15-04-11 17:03
ik ben footoos op de comp aan't zetten en dat is echt poedersuiker werk ik moet ze allemaal selecteren en in verschillende mapjes etc..
net ponys gewassen! heerlijk met zwitsalf shampoo heerlijk ze ruikennu echt heerlijk, alsof je ze op wil eten!
en nu is dawn alweer stoffig want die is gaan rollen. en misty nog niet ma die staat nu net weer op de wei met Dawntjeee.
_Lois_
Geplaatst: 15-04-11 17:14
leukk tis er ook wel weer voor he?
NathalietjeB
Geplaatst: 15-04-11 17:26
t is idd heerlijk weer om je pony t wassen....ik heb me woefsel in de gootsteen gewasse (A) blijft altijd zo weinig over van zo een haarbol als t eenmaal nat is hahaha..
en hij is altijd zo een heerlijk fluffie monster als ik hem daarna lekker heb gefohnd (ja mijn hondje gaat er gewoon voor liggen om gefohnd t worden)