goeiemorgen! Mijn laptop deed gister super vaag, alle programma's waren vlc mediaplayer geworden dus niks deed het, en toen moest me vader iets doen waardoor ik heel veel net gedowloadde programma's kwijt ben
ponieszlover
Geplaatst: 31-12-10 11:49
Goedemorgen iedereen!
@Emuline: heeeeeel veel sterkte!!!
@Lotte: Die gaan wel bij elkaar passen want ik heb lichtblauw dekje en donkerblauwe bandages en dat past ook bij elkaar!!
Welkom nieuwe!
Gisteren naar de Efteling geweest! was echt superleuk! De bobslee was ook open en er staan nieuwe karretjes op, gaan echt vet hard Verbaasde me echt ook de Python enz. waren open, zelfs met al die sneeuw!
Goofy heeft gisteren rust gehad.
Ik zou eigenlijk nog bij mijn vader zijn maar die moest gister avond opeens weg omdat familielid met spoed naar het ziekenhuis was gebracht. Dus toen moest ik terug naar mijn moeder. Maar ik hoop dus ook dat er niks ernstigs aan de hand is en dat alles goed gaat komen!
JudithO
Geplaatst: 31-12-10 11:53
Goedemorgen! Iedereen alvast een gelukkig 2011 gewenst!!!!
Emuline, heel veel sterkte!
Buster, helaas heb ik niks nodig uit je topic
Desa, wat een heerlijke bolletjes wol!
Welkom askazita!
Gisteren even een uur lekker baantjes getrokken over de ijsbaan. Heerlijk is dat!
ja, is een schoftonderlegger woendsdagavond heb ik besteld, donderdagvoormiddag betaald & levertijd was 1 a 3 dagen, dus verwacht het vandaag ofwel maandag