Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kayaxtg schreef:Ik zal er morgen even naar kijken of ik wat kan vinden, sowieso even proberen het meeste van zijn wintervacht eruit kan krijgen. Als Toto al luizen heeft moet ik hem dan met een luizen shampoo ofzo wassen? Als dat zou moeten kan ik hem toch beter eerst scheren?
marga1 schreef:kayaxtg schreef:Ik zal er morgen even naar kijken of ik wat kan vinden, sowieso even proberen het meeste van zijn wintervacht eruit kan krijgen. Als Toto al luizen heeft moet ik hem dan met een luizen shampoo ofzo wassen? Als dat zou moeten kan ik hem toch beter eerst scheren?
Vlooienpoeder van de hond kan ook dan kan je wachten tot hij uit zijn vacht is en hoef je hem niet te scheren.
Sardis schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles heb bij gelezen, maar zal toch even op de meest recente posts reageren![]()
Allereerst zie ik hele leuk foto's van de Clinic dag voorbij komen!Krijg steeds meer spijt dat ik niet ben gegaan.
LS, bah! Arme Buck! Hopelijk geneest z'n oog snel. En sterkte met het verlies van Juultje!![]()
Nathalie, gekke Milk! Leuke foto!
Ayla, knap koppie heeft Sjors toch![]()
Annemarleens, welkom!
Susanne, knappe Willem!!
kayaxtg, Wellicht heeft hij luizen en gaat daarom schuren? Zou er idd voor de zekerheid een DA bij halen!
Aankomende zondag ga ik met Joep dus op wedstrijd in Barsingerhorn! Heb weinig kunnen mennen, dus ik hoop dat het goed komt!
Ik weet alleen nog niet wat ik met zijn manen moet gaan doen. Hengstenvlecht? Los? En wat met zijn Voorpluk?
Hoor graag wat jullie met jullie pony's manen doen, voor degenen die meedoen aan wedstrijden!
marga1 schreef:Sardis schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles heb bij gelezen, maar zal toch even op de meest recente posts reageren![]()
Allereerst zie ik hele leuk foto's van de Clinic dag voorbij komen!Krijg steeds meer spijt dat ik niet ben gegaan.
LS, bah! Arme Buck! Hopelijk geneest z'n oog snel. En sterkte met het verlies van Juultje!![]()
Nathalie, gekke Milk! Leuke foto!
Ayla, knap koppie heeft Sjors toch![]()
Annemarleens, welkom!
Susanne, knappe Willem!!
kayaxtg, Wellicht heeft hij luizen en gaat daarom schuren? Zou er idd voor de zekerheid een DA bij halen!
Aankomende zondag ga ik met Joep dus op wedstrijd in Barsingerhorn! Heb weinig kunnen mennen, dus ik hoop dat het goed komt!
Ik weet alleen nog niet wat ik met zijn manen moet gaan doen. Hengstenvlecht? Los? En wat met zijn Voorpluk?
Hoor graag wat jullie met jullie pony's manen doen, voor degenen die meedoen aan wedstrijden!
Hoi Donna, hengsten vlecht en als je bang bent dat hij eruit zakt dan met van die elastiekjes met twee kralen de vlecht op 2 of 3 plaatsen extra vast maken, doe ik ook altijd.
Ayla schreef:Welkom Annemarleens
Knappe Willem!
kayaxtg: Al iets ondernomen? Ziet er niet echt goed uit, als het nog erger word zou ik er sowieso even de DA bijhalen als ik jou was.
Lieselot
Donna: succes alvast met je wedstrijd! Start je nu officieel? Ik knot Sjors altijd voor de dressuur (incl voorpluk) en bij de vaardigheid laat ik alles gewoon los hangen. Als Joep zijn manen lang genoeg zijn voor een hengstenvlecht zou ik dat doen, mits het goed blijft zitten. Dan kun je altijd zijn voorpluk nog knotten. Geen idee of jury's er minder goed door kunnen beoordelen maar ik weet wel dat je voor verzorging/aanspanning in het geheel etc dan vaak minder goede punten krijgt en als je officieel start kan je dat net een winstpunt schelen.
Nathalie: ik men gewoon met een wedstrijdjasje, maar hoezo vreselijk kwa kleur? Je kunt toch gewoon de kleur kiezen die je zelf wilt? Er is best veel keus.
Patty je hebt het echt super gedaan gister! Ik doe het je echt niet na voor jullie 2e keer starten![]()
Ik heb ook meegereden in Kootwijkerbroek gister, erg fijn gereden en daarmee 2x foutloos en binnen de tijd en ook de barrage beide foutloos. De eerste barrage was ik het laatste poortje even kwijt dus dat kostte me wat tijd, tweede ging het beter. Een keer tweede en een keer eerste en weer 4 winstpunten rijker dus nu L+19, word hoog tijd dat ik ga promoveren. Moest nog wel even wennen aan Sjors zijn snelle reactie met dit bit, hij loopt er echt ontzettend fijn mee dus hij was lekker soepel te sturen.