nou meiden, ik ben heel blij met jullie lieve berichten. helaas, of misschien toch wel een goed teken, geen bericht. want: geen bericht = goed bericht.
ik ga nu even lekker douchen, morgen weer vroeg beginnen bij het werk. en hopelijk een goed uit einde, zonder nare berichten!!! ik durf mijn kaarsen niet uit te doen...
ik ben Denise ben 16 jaar en woon in de achterhoek. Ik heb 1 shetje van 1.5 Olaf (ollie) en een e-pony van 6 Asmiro. Als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel
_Lois_
Geplaatst: 31-12-10 00:10
Welkom hierboven! Nog steeds heel veek sterkte Emuline! Lottex , ik wissel nog dus 't kan geen kwaad Nou , pony's hebben dus een soort van middel gehad , we moesten het op de huid smeren over de hele ruggengraat. Maarja , kom maareens door zo'n wintervacht heen. Tis wel gelukt , nu maar hopen dat het werkt. Zo en nu naar bed , weltrusten iedereen!
LoveMickey
Geplaatst: 31-12-10 00:15
Emuline:Ik duim nog steeds voor jou, je familie en natuurlijk je nicht! Ik hoop ook echt dat het goedkomt! Meld je het hier wel even als je een bericht hebt?? Ik wacht in spanning af!