Ja Abe hetzelfde, en zodra de slang uit is gaat hij met zijn voet schrapen want dan wil meneer rollen Maakt niet uit waar, stenen, stal, paddock, wei, als hij maar plat mag
Haha Barbalala dat heb ik nou ook met Boris, Johnny is niet zo van het rollen als iedereen kijkt, maar Boris ploft letterlijk overal neer als hij gedoucht heeft.
Goeiemorgen! Barbalala volgens mij kun je die weleens bij de Lidl of Kruidvat kopen, ik ben ook al jaren opzoek naar zo'n ding, ik ben altijd te laat met aanbiedingen
En ik vind zo'n moorkop ook wel heel apart! Met vos vind ik het mooier (bevooroordeeld, Zenna is namelijk vostoverbal ), dit zou niet m'n eerste keus zijn, doe mij maar bont of stipjes, maar tis zeker wel apart
dravergekkie
Geplaatst: 18-04-10 10:52
Het is echt lekker weer vandaag
dravergekkie
Geplaatst: 18-04-10 10:55
Suprice_Iris
Geplaatst: 18-04-10 11:39
Kweet niet of het moorkop is, kheb ook wel eens iets gelezen over Roan, dat leek er ook erg veel op. Ik zie nu telkens gewoon op tegen het poetsen... dan word ze alweer witter Maar als ik al die witte haren er ook weer afpoets, dan word ze heel kortharig zwart, dat is wel mooi, even kijken hoor, dan word ze zo :