En Eva ik heb heel lang zitten kijken naar je schattige veulentje Maar die benenkleur is wel apart Denk dat hij wel zwart blijft, maar met die benen zo zou je denken die wordt schimmel, maarja dan zouden om z'n oogjes ook wit moeten zijn.
Ik gok zwart!
Biancacoo
Geplaatst: 16-04-10 16:47
Leuke foto's wat een verschil , mooie merrie die punette Punette is gaaf zeg !
Mooi veulentje, aparte kleur, verschrikkelijk lief koppie . Smockeyblack ???? misschien, maar ik heb er geen verstand van !!
Goed dat Johnny zo braaf was bij de Tandarts, sommigen hebben daar echt een hekel aan.
Smokeyblack is geloof ik een beetje dofzwart (hoe zeg je dat ), veulentje van Gaapje is ook smokeyblack geloof ik, dat is Floris volgens mij niet
Ik had zeker niet verwacht dat John zo braaf zou zijn, ik dacht dat hij ging flippen, maar hij stond gewoon hartstikke stil, af en toe stapje achteruit maar verder niks!
E_Nalanta
Geplaatst: 16-04-10 16:52
Dank! Pfff ik zou het NIET weten Wat ik wél weet is dat Flip hoogstwaarschijnlijk het silver-gen draagt, geerfd van z'n moeder Witte benen, staart, manen, lichte neus... al las ik dat je het niet zo goed kon zien bij vossen
Als je op de foto kijkt in het topic zie je toch wel echt de kenmerken! Floris heeft ook een zwarte aalstreep, zwartwitte staart.. pff.. géén idee wat het word!
Haha dan hoop je toch wel dat Floris de silverkleur krijgt, dat zou wel heel mooi zijn! Bij zwarte kleur zie je het wel goed lijkt mij, maar dat zou wel gaaf zijn toch
Ik twijfel eerlijk gezegt of zijn pappa wel een zilverappel is. Ik heb een zilverappelbruine verzorgt. Deze had een voskleurige vacht, grijs/blonde manen en zwarte beentjes. Zal eens zoeken voor je.
Zoals het hier staat kan zijn vader het dus wel hebben. Zou een testje laten doen, weet je het zeker
DeSa
Geplaatst: 16-04-10 18:53
Dit was ze
E_Nalanta
Geplaatst: 16-04-10 18:56
De moeder van Flip leek precies op die in 't midden! ZilverAPPEL denk ik ook niet hoor , misschien het silver-gen inderdaad. Die site had ik ook gevonden Wie weet.. je schijnt het niet te kunnen zien! Of het was de Flaxen-gen...?
heeft er iemand interesse in een 13,5 leren vzh zadeltje in perfecte staat, een rood met witte randjes & wit paardje in de hoek pony dekje, een zwart minishetlander dekje & een 'boomlepel' om de staartriem te kunnen bevestigen als er geen ringetje aanzit?
R.X.
Geplaatst: 16-04-10 22:54
Mooie pony die punette. Hoe oud is ze nu eigenlijk? Mooie lange dikke manen!
Niemand die voor ons nog tips heeft of wat we kunen verwachten?
JudithO
Geplaatst: 17-04-10 08:24
Goedemorgen!!
Iedereen bedankt voor de complimentjes voor Punette, ik zal ze aan haar doorgeven
NHevaVD: bedankt, die manen zijn we ook extreem zuinig op! Leuk kleurtje heeft je veulen! Ik zou ook zeggen zwart, maar wel met iets erdoor. Zilvergen zou goed kunnen! Smokeyblack zie je eigenlijk pas echt goed als ze wat ouder zijn. Bij Jolly zag je het pas toen hij uit zijn veulenvacht kwam op 1 jaar! Zo zag Miracle eruit als veulen (zwart): En Jolly (smokeyblack):
Barbalala: vervelend, zadeldieven! Hopelijk blijft het bij alleen deze keer... Gelukkig woon ik daar niet in de buurt!
RX: Punette is net vorige week 10 jaar geworden.
Gisteren zijn we weer eens aan het werk gegaan met Punette, aan de lange lijnen. Uiteindelijk werd het lange teugelen. Dat kwam doordat Punette ineens uit zichzelf op wandeltempo begon te draven. Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt, en ze pikte het mega snel op! Ze vind het heel leuk om te doen, maar wel heel zwaar aangezien ze er de spieren nog niet voor heeft. De volgende keer zal ik foto's maken!
Ben ik ook weer eens, ik kom hier niet echt vaak meer... Okee.. ik BELOOF ik ga proberen elke dag hier even te posten !!!
Iris word weer wit.... erg jammer, het word dus weer een lelijk eendje. D'r kont is al voor grotendeels wit en d'r hals begint ook, en in het midden is ze nog gewoon lekker zwart !