Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunnyboy04 schreef:miekske schreef:Dat je goude geval nog in de hemel ligt en dat die endere kapot is..Dus dan moet je em snel halen..
Owh..
Garmana schreef:loopt door de hemelpoort terug naar de trap en halverwege blijkt ze weer in de computerkamer te zitten waar alles weer normaal is.. Vreemd genoeg lag er nog een blokfluit op dr stoel..
DAAG LIEVE SHSJB SGATJES..
floor__ schreef:Poeeeeeeh die zijn beroemd joh
Taat_ schreef:Wie kent ColdChurch nou niet?
Taat_ schreef:Wie kent ColdChurch nou niet?
Garmana schreef:Opeens herinnert ze het zich weer ze zat in een band maar welke.. Oja die voor minder begaafde mensen.. Dus pakt ze dr fluit weer en begint een deuntje te fluiten.. En fluit zo het hele shshjb lied in een stuk door..
Hoort in gedachte al een koor en nog de andere instrumenten.. Ze vind het prachtig en kan er geen genoegen van krijgen![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAHHAHAHAHAHAHAHHA DUSSSS ECHT TE DOM
Lautj_Moedj schreef:Maar ik ben weer weg.. kan hier toch niet meepratenxx
liekieJ schreef:Haha deze reactie vind ik wl leuk
liekieJ schreef:Haha deze reactie vind ik wl leuk
sunnyboy04 schreef:Garmana schreef:Opeens herinnert ze het zich weer ze zat in een band maar welke.. Oja die voor minder begaafde mensen.. Dus pakt ze dr fluit weer en begint een deuntje te fluiten.. En fluit zo het hele shshjb lied in een stuk door..
Hoort in gedachte al een koor en nog de andere instrumenten.. Ze vind het prachtig en kan er geen genoegen van krijgen![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAHHAHAHAHAHAHAHHA DUSSSS ECHT TE DOM
Sleurt Garmana weer mee de hemel in, om iedereen ons mooie engelenspel te laten horen!!
floor__ schreef:*speelt gelukkig zoooooo hard dat jullie het daarboven ook kunnen horen
Garmana schreef:sunnyboy04 schreef:Sleurt Garmana weer mee de hemel in, om iedereen ons mooie engelenspel te laten horen!!
Trekt zichzelf los en rent weg komt weer in dr kamer en doet de deur op slotdaaaaaaaaaaaaaaag
deze blokfluitiste gaat echt weg nu
Garmana schreef:dank u *haalt een mega applaus binnen*