sunnyboy04 schreef:Garmana schreef:HALLO DR LIGT ER HIER EEN NAAST DR STOEL EN ER IS NIEMAND ZO SOCIAAL OM ME TE HELPE TSSSSSSSS....
Kom met me mee
ik wandel in het voorhof met een dame met een saxofoon in dr hand aan mn zijde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunnyboy04 schreef:Garmana schreef:HALLO DR LIGT ER HIER EEN NAAST DR STOEL EN ER IS NIEMAND ZO SOCIAAL OM ME TE HELPE TSSSSSSSS....
Kom met me mee
miekske schreef:hee de maat zit er nog niet goed in!! opnieuw..
Taat_ schreef:En dan Komt Tamar met d'r mooie gitaar die nog nooit eerder GITAAR heeft gespeelt!!
floor__ schreef:*rent achter sunnyboy aan de trap op maar struikelt daardoor en valt naar beneden en komt in de hel.
daar word ik dankzij mijn zangtalent aangenomen en begin ik vreselijk te zingen
floor__ schreef:*rent achter sunnyboy aan de trap op maar struikelt daardoor en valt naar beneden en komt in de hel.
daar word ik dankzij mijn zangtalent aangenomen en begin ik vreselijk te zingen
miekske schreef:Whaha.. Moet je em wel snel halen hea anne..Of moek ff meehelpen..
liekieJ schreef:Taat_ schreef:En dan Komt Tamar met d'r mooie gitaar die nog nooit eerder GITAAR heeft gespeelt!!
Dat kan je wel leren van je lieve broer toch?
Garmana schreef:loopt door de hemelpoort terug naar de trap en halverwege blijkt ze weer in de computerkamer te zitten waar alles weer normaal is.. Vreemd genoeg lag er nog een blokfluit op dr stoel..
DAAG LIEVE SHSJB SGATJES..
sunnyboy04 schreef:Dat je goude geval nog in de hemel ligt en dat die endere kapot is..miekske schreef:Whaha.. Moet je em wel snel halen hea anne..Of moek ff meehelpen..
En die zinn vat ik ff nii
Garmana schreef:loopt door de hemelpoort terug naar de trap en halverwege blijkt ze weer in de computerkamer te zitten waar alles weer normaal is.. Vreemd genoeg lag er nog een blokfluit op dr stoel..
DAAG LIEVE SHSJB SGATJES..
liekieJ schreef:ColdChurch
liekieJ schreef:Maar ColdChurch is wel goed hoor!
miekske schreef:Dat je goude geval nog in de hemel ligt en dat die endere kapot is..