Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Hopelijk gaat het met het zalfje snel beter. Fijn dat je broertje zo goed oplet!
Pony's zijn vandaag voor het eerst lekker naar buiten gegaan. Stonden mooi rustig. Chip vind het alleen helemaal niks als Switch niet in z'n buurt is. Moet hij nog even aan wennen.
[ [url=m/mRD5XV.png]Afbeelding[/url] ]
Lori schreef:[ [url=m/2e3IwT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een foto van gisteren
StalNollie schreef:Relax foto.
Hier drukke dagen pony verkocht wewr pony gekocht. Totaal onbeleerd en staat met touw in de wei anders kan ik hem niet pakken. Leuke uitdaging.
Vanavond andere pony op internet zetten voor verkoop.
Leentje lekker gelongeerd maar niet echt te doen met twee kids langs de rand. Pony stopt hele tijd en gaat dan staan knuffelen met de kids haha doos
StalNollie schreef:Heb een drachtige mini maar die is niet voor verkoop.
Heb nu een exmoor b pony ruin drie jaar staan en is bereden. En een bereden en getuigde c pony merrie vier jaar. En een totaal onbeleerde hackney welsh achtige merrie drie jaar
Lori schreef:@Stalnollie, hier het zelfde gedaan met Oreo in het voorjaar/. Iets wat ik in de toekomst graag nog eens zou doen want het geeft veel voldoening om pony's die anders amper kans maken een kans te geven door er gewoon wat tijd in te steken
.
@Youri, is niks mis mee hoor als het nodig is dan is het nodig.
@Mirriejj mooie foto van Jimmy voor de wagen.
Wat ik hier heb meegemaakt vanavond..
Heel de dag bij een vriendin gezeten die vanaf morgen begint te werken, kom ik thuis staat het hier open aan de zijkant. Had het direct gezien, broertje komt naar buiten dat ze hier een pony hadden gezet. Die was al mee met andere mensen een straat verder met een weide maar hun wisten ook niet van wie die was maar deden ook geen enkele moeite om te zoeken (eigenaar ging 'm wel zoeken zeiden ze). Zelf de dierenarts gecontacteerd en gaan rond zoeken zelf (bellen en aanbellen), op 1 plek was er niemand helaas en de dierenarts vond geen chip helaas.
Politie dan maar gebeld en hebben hem geregistreerd, die vrouw had al de Waalse politie gebeld en bedacht haar opeens de Vlaamse te bellen *bingo*, pony stond ondertussen terug hier (ivb onze gegevens bij de politie) en zo had de eigenaar na uren en uren zoeken haar pony eindelijk terug. Bleek al 32jaar oud te zijn en inderdaad van die mensen waar er niemand was.
Goede daad van vandaag en die mensen die 'm mee hadden maar geen enkele moeite deden heb ik echt een naar gevoel over.Zo zie je maar altijd chip controleren en politie bellen indien nodig.
Lori schreef:[ [url=m/2e3IwT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een foto van gisteren