Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie2302 schreef:wow..hier wordt wel hoog getaxeerd zeg
nathalie2302 schreef:mijn opmerking was een beetje ongenuanceerd idd...ging ook niet over het hele topic...stond meer te kijken van de bedragen op die pagina...
Sta hoe dan ook te kijken dat er bijvoorbeeld taxaties volgen op alleen 'hoofdfoto's' zonder stokmaat.....
Vind het allemaal wel leuk om te lezen en het geeft denk ik wel aan wat een ieder bereid zou zijn te betalen voor een bepaalde kleur/hoogte. Bont blijft hoe dan ook populair en het is natuurlijk allemaal subjectief....ik heb zelf bijvoorbeeld helemaal niks met de "kleintjes" dus zou die relatief laag taxeren ook al hebben ze goede papieren en/of een speciale kleur........voor Pancho zou ik dan bijvoorbeeld weer 500 kunnen geven...mooie maat, mooie kleur (ben gek op schimmels en ons dochtertje ook dus weer wat emotionele waarde erbij), allround beleerd en mensgericht, dat hij ruin is, is voor mij onbelangrijk want fokken wil ik toch niet
nathalie2302 schreef:hahaha...nou ja...hij is precies het soort pony waar ik op dit moment naar op zoek ben
Fico_91 schreef:Fico
Shetlander
Ruin
3,5 jaar
+/- 1 meter
Beleerd voor de wagen (lekker voorwaarts maar wel erg braaf)
Nog niet onder het zadel (vind het wel prima als je 'even' op hem gaat zitten, en luistert dan ook braaf)
Gek op (vrij) springen
Bom-proof en 200% verkeersmak ook niet bang om door het water te moeten oid
Gek op aandacht (gaat zo naast je liggen in de wei), tikkeltje gestoord (zie foto's profiel)
Geen officiele papieren, wel gechipt en ouders bekend
Nooit kreupel geweest of gebreken gehad