jij heb niet eens een shetlander!
is dat dan gelijk een verbod zodat ik niets meer mag zeggen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leoonie schreef:hahaha, heb NOOIT gezien dat iemand mijn shet niet leuk vind hoor! gelukkig vind ik hem leuk en hebben we een onwijs sterke band ondanks dat we niet kunnen rijden ed. als ik zeg maar weg ben van mijn pikkie!
jaloers?
mijn eigen shet is geweldig! ik zou geeneens Jolly willen hebben al zou ik er geld bij krijgen! voorlopig heb ik mijn eigen shetje en ga ik wel de sport in met mijn KWPNer!
Kikker2 schreef:Leoonie schreef:hahaha, heb NOOIT gezien dat iemand mijn shet niet leuk vind hoor! gelukkig vind ik hem leuk en hebben we een onwijs sterke band ondanks dat we niet kunnen rijden ed. als ik zeg maar weg ben van mijn pikkie!
jaloers?
mijn eigen shet is geweldig! ik zou geeneens Jolly willen hebben al zou ik er geld bij krijgen! voorlopig heb ik mijn eigen shetje en ga ik wel de sport in met mijn KWPNer!
Komaan zeg![]()
Leoonie schreef:Olifant, zorg jij nou maar eerst dat je een pony krijgt
Dennis schreef:Ik heb geen idee. Ik denk Sascha van Fleur1977 (Trendy van haar heb ik al) of Femke van irene(ik mag haar volgend jaar wel lenen en er een veulentje van fokken!!!). Of Zorro van ukkiepuk.