nanne02 schreef:even een vraagje;
Vanaf welke leeftijd kan je met een pony'tje even een hindernisje nemen, gewoon een lage?
Ik zou ook wachten tot 3 jaar ongeveer
claudiadvx schreef:Hoe was het op de evenementen dames?
Nanne: ik zou vanaf 3 pas hele kleine sprongetjes nemen
Ik merkte vanmiddag bij misty op dat ze bult op haar schouder heeft. Ook hoest ze nogsteeds:( [ [url=m/ZlOIf5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervelend joh dat ze nog zo hoest. Ik zou inderdaad wel even de DA laten komen.
Fennadev schreef:Jorie springt al sinds vorig jaar geheel vrijwillig uit de paddock soms als ik Alex meeneem. Maar echt serieus springen zou ik pas vanaf een jaar of 3 doen.
Twee pony's vastgebonden, waarvan 1 een hoefschoen-etend monster is:
[ [url=m/lcnbbU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide moesten ze wachten zodat de hypozin wat indroogde en ik heb maar 1 ring. Alex zijn hoofd spreekt echt boekdelen op de foto. Hij vindt echt niet leuk om zo vastgebonden te staan, vooral niet met Jorie erbij die constant rondwandelt en hem aan de kant schuift.
Alex heeft bij zijn achterhoeven ook dezelfde geur als Jorie dus die had ik vandaag ook maar even meebehandelt. Jorie gaat na 1 behandeling al heel erg vooruit qua stralen. Spul werkt als een tierelier

Balen Claudia zeg, ga je haar ook nog verder laten onderzoeken vanwege die hoest?
Haha die koppies, wel fijn dat de hypozin zo aanslaat!
Mandyy schreef:Claudia, had de dierenarts de luchtpijp nog onderzocht?
Equiday was super leuk.

Ook nog leuke dingen geshopt op Equiday?
Patricia_86 schreef:Hoesten heerst volgens mij ook wel een beetje. Hoor zoveel paarden die al weken hoesten.
Ik deed los springen nu met faya nu ze bijna 5 jaar is. Balkjes vanaf 3 jaar.
Mijne vandaag nieuwe paddock met schuilhuisje gekregen. Als ze straks dag en nacht buiten blijven gaat er stro in het huisje. Echt heerlijk voor ze
[ [url=m/6VrtFp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4bUcTj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CE5sel.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat hebben ze een heerlijk plekje zeg! Ik vraag me af of ze dan alleen op dat stukje staan van de eerste foto of hebben ze nog meer? Geen aanval trouwens, maar ik ben gewoon benieuwd.