Ik doelde trouwens ook niet op kid in dit geval. Meer mijn merries en veulens. Ik heb wel eens veulens gehad die ik zelf op een 2e schatte en een 1e super zou zijn en ging ik naar huis met een 3e premie. Dat is zo zuur. Neem als voorbeeld chakira. van een 2e naar een 3e naar een 2e en afgelopen jaar een 1a. Ben zo blij. Nu is ze trouwens niet de smalste op de keuring, dus een kampioen zal ze nooit worden. Ik vind dat ze teveel body heeft gekregen met slankere benen. En ze is best groot met haar 93 cm. Maar haar beweging is zo mooi.
Ze zal ook niet zo gauw meer te koop komen. Ben eigenlijk stiekem toch ook erg blij met haar. Ondanks dat ze niet de top zal gaan halen.
Dus kortom het gaat erom dat jij als eigenaar blij bent met wat je hebt. jij kijkt er elke dag naar en geniet van hun eigenschappen. Ik ben daar niet altijd mee bezig, maar soms wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt en blijkt het maar gewoon weer te kloppen hihihi
het is jammer dat het NMPRS nu op facebook de oude pagina gesloten heeft en een nieuwe pagina heeft gemaakt waar je helemaal niks meer kan.
(al zou het voor mezelf soms beter zijn om iets genuanceerder te worden