Kimmej schreef:Ilse die heb ik wel, maar als het goed is staat Jetje woensdag al in de krant dus wil niet overdrijven![]()
Jaa, morgen meteen bestellen. Weet jij zo welk nummer ik moet hebben? (Heb vorig jaar ook al de verkeerde besteld namelijk haha)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmej schreef:Mooney, dat geloof ik ook best wel, maar om dan gelijk de hele organisatie een rommeltje te noemen vanwege één hickup op zo'n dag, vind ik een beetje overdreven
Bedoel er overigens verder ook niks mee, haak enkel even in over het waarom
linda2008 schreef:Leuk paardjeen mooie foto's Kim!!
Maar ik snap inderdaad ook het "commentaar" van de jury nu heel goed, de rug is inderdaad wat lang en hals "ingestoken" dat is wat ze met die knik bedoelen, heeft niets met platte manen te maken. Neemt niet weg dat het een leuk paardje is he?!
Dus Beauty als je het mij vraagt; toch nog iets kritischer naar je paardje kijken voordat er gesuggereerd word dat de jury "vreemd commentaar" geeft.

bedankt 
ben ook zoooooo blij met haar

onwijs bedankt 
hihi xElienx schreef:nog een fototje van Aimsy
[ [url=m/UwYM2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik zou d'r weg geven
Kimmej schreef:Ze drukt inderdaad op wel meer foto's een klein beetje een onderhalsje erop, ik vind het niet super storend overigens, omdat ze ook heel veel front maakt. Maar... gelukkig deed ze zo af en toe ook dit:
[ Afbeelding ]
*gaat weer verder*

Knolselder schreef:Ach Linda, Suus was ook zo schijterig van de zweep dat ze vaak met opgetrokken hals liep
Maar ik mag niet klagen, hopelijk zitten er wat mooie plaatjes bij
Bedankt voor je stukje in de krant Kim!
Ik zie mooie resultaten voorbijkomen!
Gefeliciteerd allemaal.
Qua commentaar begrijp ik het wel op het silver ddapple paardje. Lijkt niet 100% mooi over te vloeien.
De foto's van thuis zie je ook niets op, daarvoor zijn ze vanuit een verkeerde hoek getrokken.
. 'Fijn hoor mama, die ring, maar die is mij niet groot genoeg'
Zitten er toevallig bijdehandjes bij jou in het water?
Hoe vaak ik zaterdag niet vol verbazing heb gehoord van 'is ze al 3?!?!?!'