Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Anders weten ze niet van wie de pony is als ie ooit door iemand anders wordt gevonden, met het op naam schrijven, wordt het chipnummer ook overgezet dacht ik zo. Bij het nsps staat niet echt duidelijk dat je lid moet zijn, anders gaat het ook over, ik ga geen 100 euro neerleggen voor het op naam zetten.
Fennadev schreef:Ik ga morgen t even doen voor Jorie. Ik heb geen koopcontract alleen de mondelinge afspraak. De fokkers zijn erg blij dat Jorie naar mij is gegaan, want ik doe ten minste iets met hem en ik zorg goed voor hem. Ook heeft Alex daardoor nu een maatje, dus ik ben helemaal blij ook voor hem.
Bij ons was t al vanaf ongeveer augustus duidelijk dat Jorie van mij werd, mits hij goed met Alex op kon schieten. Oftewel de twee veulens daar (ze hebben ook nog een merrieveulen) gingen samen van de moeder af en daar kwam de jaarling merrie ook bij te staan. Alex is een week later gewoon bij de groep ingegooid van 'ze zoeken het zelf wel uit'. Hij ging niet vechten met de anderen, maar kon niet goed overweg met de jaarling merrie, want die was gewoon pissig omdat er een sterkere pony in de groep was gekomen. Die is ook echt de hele tijd pissig op Alex gebleven, met de beide veulens kan Alex prima overweg. Ze mochten zelfs mee-eten uit zijn voerbak en verder vertoont Alex normaal kuddegedrag. Hier ben ik echt heel blij mee, want hij stond namelijk alleen achter ons huis. Wij hebben namelijk 1/3 weiland gekocht en de buren 2/3 weiland, dus we hebben een strook van ongeveer 12 meter breed, maar wel ongeveer 500 meter naar achteren toe(niet alles is van de pony's). Naast Alex stonden de twee merrie's van de buren zo nu en dan, dus ik denk dat hij daardoor zich nog gewoon normaal gedraagt. Alex heeft wel een lagere sociale behoefte, maar als Jorie hem vraagt om te krabben dan doet hij dat wel gewoon.
Jorie ging zonet even helemaal los, hij liep echt te showen in draf met zijn staartje de lucht in. Ze hadden even drie stukjes weiland en dat vond hij erg mooi om even te racen.
Fennadev schreef:@Mowgli, Alex is de eerste paar rondjes aan de longee ook niks mee te bezeilen. Die moet eerst ook even volle galop gaan bokken en dan wil hij wel voor me werken.
claudiadvx schreef:Misty longeer ik altijd met hoofdstel en pessoa![]()
Speciaal op maat gemaakt voor een shetlander!
Vandaag niet wezen mennen maar even lekker gewandeld! Kwam een super leuke foto uit [ [url=m/tsLbjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mowgli4 schreef:bedankt Ploempje!
wat is honey ook een schatje zeg. dat hoofdstelletje staat haar ook erg leuk!
Mowgli4 schreef:bedankt Ploempje!
wat is honey ook een schatje zeg. dat hoofdstelletje staat haar ook erg leuk!
Bucksinlover schreef:Ja ben het helemaal eens met Mowgli. Staat goed dat hoofdstelletje. Ik vind sowieso bruin tuig mooier staan bij paarden/ponies met dit soort kleuren. Zwart tuig vind ik eigenlijk alleen maar mooi staan bij schimmels, witte en zwarte paarden of eigenlijk alle paarden met wit/grijs/zwarttinten.
Bucksinlover schreef:Ja ben het helemaal eens met Mowgli. Staat goed dat hoofdstelletje. Ik vind sowieso bruin tuig mooier staan bij paarden/ponies met dit soort kleuren. Zwart tuig vind ik eigenlijk alleen maar mooi staan bij schimmels, witte en zwarte paarden of eigenlijk alle paarden met wit/grijs/zwarttinten.
Mowgli4 schreef:aahh super leuk!!
ik heb ook zo'n halster voor mowgli alleen dan in het blauw! had deze bruine nog nooit gezien. staat haar echt super leuk zeg!
Ploempje schreef:Kleine Honey heeft haar eerste hoofdstelletje
[ [url=m/6Q3KVr.png]Afbeelding[/url] ]