Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Echt leuk!
gaat ie volgend jaar ook naar de hengstenkeuring?? 

shetties schreef:Helaas zie ik geen foto's van mijn pony's, misschien heeft iemand anders er nog foto's van gemaakt
echt geweldig ze was door deze dag helemaal weer in to de paardjes en ze zat al van kunnen we volgend jaar ook weer meedoen en mag ik dan ook mee doen met milky echt geweldig ze was helemaal gestimuleerd
terwijl ze heel lang na dat we mijn eerste pony naar de slager moesten brengen niks meer met paardjes wou doen of er mee te maken wou hebben. 

NathalietjeB schreef:shetties schreef:Helaas zie ik geen foto's van mijn pony's, misschien heeft iemand anders er nog foto's van gemaakt
als je even zegt welke nummers je had kan ik wel even in mijn foto's kijken want mijn zusje heeft echt mijn hele kaartje vol geschoten
mijn zusje had echt een voorkeur voor nelson en clever ze zat nog van ooow die zijn zoooo leuk die wil ik hebbenecht geweldig ze was door deze dag helemaal weer in to de paardjes en ze zat al van kunnen we volgend jaar ook weer meedoen en mag ik dan ook mee doen met milky echt geweldig ze was helemaal gestimuleerd
terwijl ze heel lang na mijn eerste pony niks meer met paardjes wou doen.