Pff wat een dag gisteren! Ben om half 9 in mn bed gaan liggen, filmpje gaan kijken en halverwege in slaap gevallen haha. Nu net een uurtje geleden er uit komen rollen.. Heb mn slapies weer ingehaald hoor!
Zag al hele leuke verslagen en foto's voorbij komen! Super leuk! Iedereen nogmaals gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
@Lieselotte: Wat weer een prachtige foto's!

Wij hebben ook een mega leuke dag gehad met onze 3 dames Sun, Star en Sparkle!
Sparkle was als eerste aan de beurt en pfoe wat liet die zich zien in de beweging zeg! Huub joeg haar behoorlijk aan waardoor ik het haast niet bij kon benen haha moet een lollig gezich zijn geweest, Tina wapperend door de ring achter ponylief aan!

Sparkle behaalde een nette 2b premie waar we heel blij mee zijn.
De jury vond haar te klassiek, het ideaal beeld was luxer volgens hen....Toen was Star aan de beurt en die verraste ons allemaal eigenlijk. Ze liet zich heel netjes zien zowel met opstellen als bewegen en dat werd beloond met een 1A premie!! We waren ontzettend verrast en blij toen we op kop geplaatst werden!
Later in de kampioensring bleven we best lang lopen, uiteindelijk nog met 4 (incl. onszelf) in de ring over en toen moesten we er helaas uit. De jury vond haar erg mooi van type en goed in beweging, het type wat ze graag zagen. Mega trots op onze Star! 
Daarna mocht Sunny de ring in, ook zij deed het geweldig alleen was zij een beetje chagarijnig geworden van het lange wachten. Opstellen deed ze geweldig maar in de beweging bleef zij naar ons idee wat achter. Sun kreeg uiteindelijk een 2B premie en een derde plaats in de rubriek. Knappe Sunny!
Wij hebben in ieder geval een mega leuke dag gehad, organisatie was super, veel mensen gezellig gesproken en veeeeel mooie paardjes gezien!

Echt top!
Sparkle:

Star:

Sun:

Al onze bewegingsfoto's zijn helaas mislukt, of nouja, bewogen en dus onscherp.. Als iemand nog leuke plaatjes heeft van onze dames zou ik die heel graag willen ontvangen/zien/bestellen!
)
De trailer gaat ze intussen ook op en af alsof ze dat al jaren doet, dus het is gisteren zeker een leerrijke dag geweest voor haar. Ik ben dus wel een tevreden mens