Ik ga dood, Feem ook ingeschreven voor obstacle (onder het zadel? ), liberty (hoop dat ie de ring niet uitspringt) en vaardigheid enkelspan (oh god oh god) hahahahaha.
Denk dat ik lola moet terugtrekken voor de aangespannen rubrieken, omdat mijn nieuwe sulky denk ik te groot is voor haar, en dubbelspan weet ik niet hoe en wat of dat nog doorgaat maar denk het niet omdat andere helft ook geen nmprs is.
En pandorro aangespannen alleen als mijn nieuwe sulky mooi optijd komt, anders moet ik even een sulky van iemand anders lenen op de show , hij is net twee weken geleden geruint dus ga het trainen nu langszaam weer een beetje oppakken aan de langen lijnen (omdat ik geen sulky meer heb ) maar ik zou hem zo voor de show voor het eerst weer kunnen inspannen, heb wel vaker eens een maand niet gereden en hij doet het altijd net zo netjes weer.
Happinez
Geplaatst: 30-05-12 00:41
Ahh voldoende te doen dus haha Kan je voor Lola geen sulky lenen ?
Joh, het is fun toch. Alhoewel ik zelf ook de neiging heb het té serieus te nemen Daarom heb ik toch gewoon mooiste geheel genomen, anders blijft er zo weinig over om echt aan mee te doen. Mooiste geheel zal het niet zijn, maar wel lache om nog een rondje door de ring te crossen.
Ik was al wel van plan een cd mee te nemen met verschillende liedjes hoor, idd geen 15 x radedsky mars. Over de maat heb ik ook lang getwijfeld voor mijn jaarlingen, Sapira is nu 79 en Foxy 81, had ze toch maar voor minimaat ingedaan, maar misschien vraag ik wel of ze Fox toch maar naar kleine maat doen...
Bassenqua
Geplaatst: 30-05-12 12:04
Gggrrrr ik ben woest en ik heb Junita en Chayton alweer terug getrokken van de show! Ik had het verzoek of Chayton als SCHIMMEL valkpanterbont in de catalogus vernoemd kon worden ipv valkpanterbont zoals hij in het paspoort vernoemd staat, een simpel verzoek lijkt mij maar voor het NMPRS teveel werk, dit terwijl de uitslag van zijn kleurentest bij het NMPRS ligt!!!
Oh en dat we geen eigen muziek bij de Liberty in mogen leveren is de schuld van de leden want die leveren niet op een normale manier hun muziek in! Nu vraag ik je, ze hebben het notabene 1x geprobeerd. Ik ben helemaal klaar met het NMPRS, laat het ze maar lekker uitzoeken, Esther haar paardjes blijven lekker thuis. Complimenten dat ze hun leden zo weten te demotiveren. Jullie zullen begrijpen dat alle paspoorten waar een verkeerde kleur in vermeld staat per direct opgestuurd worden naar het NMPRS, voordat ik ooit nog wat inschrijf gaan ze eerst maar zorgen dat de kleuren er goed in vermeld staan. BAH
EDIT : Linda het NMPRS heeft mij net gemaild dat er één nummer voor alle paardjes wordt gebruikt, leuk joh!!!
Edther lastig joh.. Ik heb er ook eentje ingeschreven die als zwart op papier staat maar ze is schimmel appaloosa.. Weet niet wat ze ermee doen
Bassenqua
Geplaatst: 30-05-12 12:17
Die wordt gewoon als zwarte gekeurd rowan, lekker handig in de kleurenklasse!!
Manda
Geplaatst: 30-05-12 12:22
Ik heb Lola bij eenkleurig opgegeven in de kleurenklasse, ze is spierwit nu, als ze me in de bonteklasse indelen doe ik ook niet mee met haar, dan laat ik het omzetten naar Nine want die is nog wel bont
Ik heb me niet ingeschreven voor de kleurenklasse. Ga alleen voor de keuring en de rest lekker kijken
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-12 12:27
whoooow esther, hold your horses...
adem in.... adem uit....
Wel ontzettend jammer weer dit.
Heb Ab trouwens bewust niet in de kleurenklasse gedaan omdat ik niet weet hoe haar kleur dan is. Nu is ze heel mooi, maar best kans dat ze dan weer wit met een donker hoofd is
Bassenqua
Geplaatst: 30-05-12 12:38
Ik weet het Stef maar ik ben echt kwaad, de toon van de mail zint me al niet maar wat is het voor moeite om er één woordje voor te zetten? Maar goed, er zitten nu 3 paspoorten in een enveloppe en ze komen maar langs om de kleur te bepalen. Als ze het zo willen vind ik het prima.
Sappos
Geplaatst: 30-05-12 12:41
Stef dat is juist leuk
Ach ik heb ook al 6 jaar een vos, heb het heel vaak aangegeven maarja dan niet. Hij staat dan in de roan rubriek als zijnde vos Ik maak me er niet meer druk om.
Tja ze kunnen zeggen voor de liberty eerst muziek inleveren anders doe je niet mee.
Weet niet wie degene is die nu mailt, kreeg een bevestiging van het NMPRS met alleen: inschrijfformulier is ontvangen.... Ik mail altijd semi-formeel, de puntjes zijn eh......zoals ik ze op een forum zie haha. Maarja Feem te laat ingeschreven (5 minuten) en hij doet nog mee, dat is wel fijn
via de mail krijg je tenminste nog bevestiging Ik heb wood gefaxt (of nouja, zn inschrijf form dan ) Gaat vast wel goed
Tja esther, ik weet ook niet wat voor moeite het is om er een woordje voor te zetten. Het lijkt me geen moeite, maar ik weet niet wat de reden is dat ze vinden dat het niet kan...
Krijg net nog een mail dat ze maar een inschrijfformulier hebben ontvangen. Is er iets mis gegaan denk ik.. Hoop dat ik ehm vanavond nog even mag opsturen anders hoeft het van mij niet met 1 paardje zon eind rijde
Sharani
Geplaatst: 30-05-12 12:50
Bij AMHA shows levert iedereen zijn eigen liberty muziek in en daar werkt het wel, misschien kan degene die het bij de NMPRS show moet regelen advies aan Roos daar over vragen.
Sappos
Geplaatst: 30-05-12 12:51
Ik zie nu al op tegen het inspannen 2x enkelspan, dan tandem, dan tweespan, dan enkelspan en Eline ook 2x enkelspan, tweespan en enkelspan