Hoi! Ik heb deels bijgelezen,maar het lukt niet meer (ben weer flauwgevallen en ik heb nu weer een blauw oog en enorme koppijn,dus ik kan niet zo heel veel lezen ) heb gelezen tot aan de foto's van Leine d'r nieuwe verzorgshet. Wat een schatje is dat! Ik heb vanmorgen VD gedaan met Lien,wat weet ik niet meer zo goed. heb nog wat foto's die zal ik zo laten zien. Lien d'r deken is besteld,het is de zwart-grijze geworden,waarom weet ik niet meer.
Dankje! Het gaat wel een beetje,dankzij de paracetamol. Ik zit alleen weer heel erg te shaken,mijn handen en benen trillen na het flauwvallen altijd heel erg.
Rhine_
Geplaatst: 06-02-11 22:24
DeSa schreef:
Rhine, was jij je ponys voor die fokdag of niet? Zit zelf te twijfelen, ook in maart is het nog koud.
Te weinig suiker,was m'n dextro vergeten. normaal eet ik 2x per dag dextro,maar die was ik vergeten en ik had nog niet echt gegeten vandaag. dus zit ik hier nu met extran,maar dat is goor
DeSa
Geplaatst: 06-02-11 22:27
Rhine_ schreef:
DeSa schreef:
Rhine, was jij je ponys voor die fokdag of niet? Zit zelf te twijfelen, ook in maart is het nog koud.
Hoebedoel je voor?
Jij gaat toch ook naar weert? Was jij je ponys dan voordat je er heen gaat, of niet?
Jeetje, ik heb het een paar weken erg druk, kom terug en we hebben een nieuw topic! Sorry dat ik hier nog zo weinig kom, heb 2 weken geleden een nieuwe pony erbij gekregen, een haflinger, dus heb het nu nóg drukker
Jeetje, ik heb het een paar weken erg druk, kom terug en we hebben een nieuw topic! Sorry dat ik hier nog zo weinig kom, heb 2 weken geleden een nieuwe pony erbij gekregen, een haflinger, dus heb het nu nóg drukker
Leuk! Foto's ? ik ben gek op Mafjes
Rhine_
Geplaatst: 06-02-11 22:33
DeSa schreef:
Rhine_ schreef:
Hoebedoel je voor?
Jij gaat toch ook naar weert? Was jij je ponys dan voordat je er heen gaat, of niet?
Geen iedee heb ze voor de jongerenfokdag ook niet gewassen, enkel afgespoten met de compressuur!