Hier is het ook niet leuk. Net al iemand tegen gekomen die de koplampen van een ander eraf gereden had en ik had zelf de grootste moeite om mn auto RECHTDOOR te krijgen ipv rechts
die van mij opzich ook wel xD heb er all season bandjes onder...maar op sommige stukken was t wel ff glibberen ...zucht ik wil een slee gaan scoren maar kheb geen idee waar
dravergekkie
Geplaatst: 17-12-10 10:39
speelgoedwinkel ?
Het word hier alleen maar donkerder en het gaat nog harder sneeuwen !
NathalietjeB
Geplaatst: 17-12-10 11:04
hier sneeuwt t al een behoorlijke tijd....rond 10 uur schijnt t wat beter t worden... ik denk dat ik nog even wacht met sleetje halen aangezien ik bang ben dat t weer gaat dooien
haha ik moet even 3 foto's hier neerzette van me kleine ukke puk woefsel in de sneeuw beest vermaakt zich prima met deze kou.. helaas beetje onscherp maja zoveel pret wat er op ze koppie staat
Ons koekentrommeltje was een heeeeeel oud autootje en vandaar de naam, klinkt niet echt veilig he? Maar onze nieuwe autos hebben geen naam eigenlijk.
NathalietjeB
Geplaatst: 17-12-10 15:23
pff zo de sneeuw hier is echt veel net kwam er even een soort van sneeuwstorm en ik moest de hondjes uitlaten... ook me andere hond vond al die sneeuw wel geweldig..
ben ikk ook weer eens. mijn laptop deed gisteren raar, en nu niet meer. ik kom net uit school.. stomme school wij hebben donderdag pas vakantie,. dom dommerdomst
NathalietjeB
Geplaatst: 17-12-10 16:10
t sneeuwt hier gewoon nog steeds...:p vanavond lekker shoppen met me mannetje ...heerlijk even avondje weg met ze 2tjes winkel in winkel uit ... mijn mini laptop is gesneuveld hij ziet ze hardeschijf niet meer en hij vraagt of ik em met cd wil rebooten maar er zit geen eens een cd ding in maja
zo maar eens naar me vriend toe want ben bang dat ik heeeeeel lang onderweg ga wezen met de auto
lottex
Geplaatst: 17-12-10 16:55
ben juist terug van bij Luna, heb gewoon water ontdooit, hooi bijgevult en wat gepoets
langer onderweg geweest dan dat ik daar geweest ben eerst lag de ketting van mijn fiets eraf (kwartiertje later weer vertrokken) en dan ben ik nog eens gevallen op een supergladdige plaats, ik slipte eerst helemaal weg en daarna viel ik, helemaal op mijn rug beland Auww
hebben jullie nog leuke muziek? ik heb zwaar veel gebrek aan leuke muziek en trouwens ook aan leuke foto's
ladylisa
Geplaatst: 17-12-10 17:17
hier ligt veel sneeuw haha nadeel is dat je niet kan rijden, maar het is ook wel weer mooi, kan ik morgen met snoepie gaan sleeen morgen komen er zeker weten foto's nu lekker vakantie vieren !!