Flip heeft wel een mooie voorpluk ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ifever schreef:Ik heb er zelf ook mee lopen klooien, en toch besloten zowel mijn paard op een hele koek per dag als mijn mini op een halve koek per dag, er zitten extra vitamines in mineralen in die ik toch wel belangrijk vind...
Ik ben dus wel een tevreden voerder van Pavo koeken... ik kijk altijd naar hoe mijn paarden er op reageren...
Maar hij schuurde al voordat je de koeken ging geven? en het is niet ergere geworden als normaal?! dan heeft die koek daar dus geen verdere werking op...
Daarnaast als hij straks flink aan het werk gaat zal alles vast wel omgezet worden naar spieren![]()
Dat worteltje voor die oefeningen zal het hem ook niet doen hoor..
hij is sowieso stevig gebouwd volgens mij!!
Rakker kwam bij mij ook "goed gevuld" na te gaan trainen met hem is hij nu mooi van figuurnu moet ik hem bijna echt bij gaan voeren om hem wat dikker te krijgen... (terwijl hij toch echt niet veel werkt)
E_Nalanta schreef:Is dit aan te raden voor Flip?Weet niet of je mijn andere reacties ook doorgenomen hebt
xElienx schreef:E_Nalanta schreef:Is dit aan te raden voor Flip?Weet niet of je mijn andere reacties ook doorgenomen hebt
zitten weinig suikers ed in, maar wel de benodigde vitamines en mineralen.
http://www.horsewellness.nl/equibites-p-95.html
hier vonden ze het in het begin niet zo lekker (ruikt ook heel sterk naar kruiden enzo), maar nu staan ze allemaal te stuiteren als ze de emmer horen.