Nee het viel me harstikke mee! Normaal zou ik kotsmisselijk zijn voor zoiets maar nee, had nu meer zoiets van: lukt het nu niet, volgende keer beter.
Buckje
Geplaatst: 13-04-10 20:45
Haha wat een mazzel heb je dan zeg!! Voor mij was het afrijden echt een ramp.. Ik had pillen ingenomen en ondanks dat was ik nog heel erg nerveus. 20 x naar de WC van te voren, gigantische hoofdpijn klappen tanden trillende benen achter het stuur, mijn examinator vroeg ook of het wel goed met me ging ik werd lijkbleek. Het zelfde had ik toen ik voor mijn school examen moest... Vreselijk voor mij nooit meer (hoop ik!). Toen we naar boven moesten voor de uitslag en hij zei je rijd echt keurig als 1 van de betere, kon ik het niet geloven en begon ik te huilen.
Een maand nadat ik me rijbewijs had werd ik aangehouden, mevrouw wilt u even blazen ?.. Meneer ik drink niet. Die politie agent zeg ja mevrouw dat zeggen er wel meer! IK DRINK NIET zei ik nog een keer. Ik blazen, hij lachen wij nog helemaal lol gehad achteraf, ja er zijn wel leuke agenten! Jammer dat ie al oud was.
DeSa
Geplaatst: 13-04-10 20:57
Oh ik moest de auto afsluiten. Dus sleutels eruit gehaalt, deur dicht gegooit en vervolgens stond ik het sleutelgat te zoeken. Kon het niet vinden! Onder het handvat gekeken. Werd toen hard uitgelachen, auto had geen sleutelgat maar moest met en knop op de sleutel de boel dicht klikken
Haha sukkel daar moest ik ook aan wennen, had een lease auto van me pa die die had omdat zijn andere auto een lager kapot was. En mij pa zat in Zwiterland dus had ik mooi die auto onder mijn kont een Mercedes Was wel wennen ook met dat open en dicht doen, ben sleutel gewend.
Belady lieve foto: maar je neusriem zit niet goed die moet onder de bakstukken door!
vandaag een proefje geoefend voor het mennen! Ging echt super deluxe goed helemaal trots op die kleine!
JudithO
Geplaatst: 14-04-10 07:18
Goedemorgen!
BarbaLala: nee, die spieren krijg je daar helaas niet van, die krijg ik van het slepen met water
Lieve foto van Abie! Jolly is ook aan het wisselen, hij is in de herfst zijn 4 voortanden kwijtgeraakt. Nu heeft hij last van zijn kiesjes. Ben ik blij dat ik hem bitloos beleer, dan hoef ik daar een stuk minder rekening mee te houden!
En Bertje met een roze hoofdstel en groene lippenstift!
zoo jullie gaan snel! gefeliciteerd DeSa! en wat een leuke fotos van alle pony's..
Ben bezig met Troy verkeersmak maken en meneer schrikt nergens van maar wel van schapen offcourse En ben nog steeds op zoek naar een vliegendeken met hals maat 127/130. Ben verliefd op die van BR maar die is zonder hals...
ga ff bijlezen
Nassie
Geplaatst: 14-04-10 13:38
Belady schreef:
Bertje vandaag..
Ah gut! Haha steekt lekker af met dat zwart zo
Alleen je bakstukken moeten boven het riempje waar de neusriem aanhangt..