Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt leuk dat je ze zo'n kans geeft! Die hebben gewoon hele lieve verzorgpaardjes, en dat maakt een goede en lieve paardenbaas dat nog leuker! (Spreek uit ervaring.. veels te veel ervaring
positief en negatief, vooral het tweede) Donja heeft sinds twee week ook een ruitertje en ze gaat er zo goed mee om, meisje is ook helemaal blij. Ik geniet er van haar met Donja bezig te zien.
.
Youri123 schreef:Miriejj: Als ik met de lange lijnen naar buiten ga. En er gaan grotere paarden rijdend mee. Wil Arie altijd voor op draven. En dan gaat die zo hard en zo een uitgestrekte draf. Dat die dan nog wel is ze koot holte aantikt.
al is mijn navigatie bagger
Kiekeboefje schreef:Hoe kan je dat volgen?Youri123 schreef:Miriejj: Als ik met de lange lijnen naar buiten ga. En er gaan grotere paarden rijdend mee. Wil Arie altijd voor op draven. En dan gaat die zo hard en zo een uitgestrekte draf. Dat die dan nog wel is ze koot holte aantikt.
Dit heb ik ook vaak, maar dit komt meer omdat Donja graag door de paddock plat door de bocht crosst![]()
Wij hebben vandaag een trip met de boot door Venetië gemaakt! Helaas hield mijn telefoon er mee opdus echt foto's maken lukte niet. Wel kun je onze reis volgen op Polarsteps! Vinden we leuk om vast te leggen
al is mijn navigatie bagger
Kiekeboefje schreef:Ik stuur je wel even een pb, voordat heel bokt mij volgt
.
. Klinkt als mijn ponys.
mijn reis is een beetje kriskras over water gegaan maar dit heb ik in de werkelijkheid niet gedaan
ik probeer alles een beetje bij te werken maar gaat lastig 
en gerustgesteld want wat had ik een stress.... #bezorgdeponymama
.
. Wrijf het wel dagelijks even met een nat doekje schoon.
. Hij begint terug conditie te hebben, staat nu een maandje ongeveer terug regelmatig voor de wagen.