Mijn DSi is gisteren gekomen Morgen ga ik denk ik een topicje maken van Zippie , daar ging ik gister op rijden Ik heb in 5 dagen al meer dan 1000 foto's
Ik ben ook weer bij.. veel gehoi en gedoei @Emuline heftig zeg.. Sterkte @Lisette., leuk peuter speelzaal wat moet je vooral daar doen? @Lois.. wat is DSI? @Emuline een vuilniszak
Anoniem
Geplaatst: 14-04-11 16:57
juudii5 schreef:
Ik ben ook weer bij.. veel gehoi en gedoei @Emuline heftig zeg.. Sterkte @Lisette., leuk peuter speelzaal wat moet je vooral daar doen? @Lois.. wat is DSI? @Emuline een vuilniszak
Ik heet [naam]/Danique hoor (: @Kailey: Oh ik zat te denken aan een regenton..
juudii5
Geplaatst: 14-04-11 16:58
oeps.. die naam stond nog onder mn plakknop.. was die toch niet gelukt.. haha sorry Gelukkig herken je jezelf wel
Maar nu ben ik nog niks verder &Doesnt matter judith (: Een skinny dat sowieso: Donker of licht? Welke kleur shirtje? Shirtje/hempje? Knalroze adidas vest, paars adidas vest, géen vest, een blauw/wit gestreept tshirt korte mouwen? Langemouwen shirt: knalroze/knalblauw/knalrood ? , Hempjes kunnen lang en normale lengte.
CHOOOOSE IT.
_Lois_
Geplaatst: 14-04-11 17:21
@Judith:
Dat is een Nintendo DSi , moet je anders ff googlen want ik kan het niet zo uitleggen