Ik moet Miracle binnenkort laten enten. Ik vind dat eigenlijk een beetje overbodig, ik ken genoeg pony's die er hartstikke ziek van worden. Jolly en Punette worden nooit geënt. Jolly wordt in mei 3 en die heeft ook nog nooit wat gehad. Nu moet ik afkloppen! Miracle moet wel voor zijn stamboek, anders mag hij niet naar de keuringen en dat vind ik wel een beetje zonde
goedemorgen! dit word weer een heerlijk dagje! mooi weertje weinig wind! kan niet beter! dalijk naar die rakker en dan ergens anders nog een paard rijden.
Net terug van rijexamen. Het ging kútter dan kút! Wist je dat je in zijn 2 niet weg kan rijden uit stilstand? Hier kwam ik achter toen we de 1e bocht moesten maken Ben half over een rotonde gereden, ging slingerend over de weg, vooruit inparkeren ging scheeef, exeminator heeft morgen rugpijn van alle schokken Naja het ging dus erg slecht Komen we terug bij het cbr, meneer stapt gelijk uit en loopt weg. Dus ik dacht al: ok dat wordt m niet Gingen we zitten, vroeg hij hoe vond je het gaan? ik: nou eh.. nogal slecht.. hij: ow, nou je bent toch geslaagd. ik: wat? ECHT??? Ja was echt waar! Kan het nog niet geloven, zag onderweg alweer de honderden euros van mn rekening afvliegen
Neeh, als er al een auto komt, komt die van het najaar. In de zomer vind ik het niet erg om met de fiets naar mn ponys te gaan maar in de winter is het af en toe niet te doen + dan moet ik water mee slepen en dan is een auto wel handig.
Vanmiddag heel lang bezig geweest bij de pony's. Het weiland moest nodig weer eens uitgemest, was door ziekte al anderhalve week niet gedaan. Nou, ik voel mijn rug wel!!