Lisney geniet nog even van je vakantie, leuk dat Tolien weer lekker naar buiten kan! Gaat het alweer beter met haar?
Kiekenboefje oeh venetia! fotoooo's
veel plezier nog op je vakantie. Wel onwijs jammer dat jullie huis niet door gaat en gecondoleerd met je bunny
normaal wilt ze nooit in galop als ik haar aan het longeren ben, maar nu was het galop, oortje naar voren, met d'r kopppie schudden, kleine bokken sprongetjes, als je dat gezien had zou je niet denken dat ze normaal niet vooruit te branden is. Ben erg tevreden over vandaag, morgen maar weer proberen, het half uur/uur vloog vandaag veel sneller dan wanneer ik aan het longeren was. Ben super blij dat ze het zo goed deed. Ik gebruik met longeren altijd een zweep, nu gebruikte ik de leidsels, ik denk dat ze dat ook fijner vindt.
.
. Meet nu 86,5 en maakt totaal geen aanstalten tot groeien. Zijn er hier die ervaring hebben met kleintjes die amper groeiden in hun eerste 1,5 jaar en daarna alsnog een echte groeispurt doormaakten? Hij is voor tweespan bedoeld maar vrees er echt voor, ook vrienden in de paarden die hem nu in het echt hebben gezien geloven er niet echt in dat die nog naar 92/93cm gaat gaan.