Lisney geniet nog even van je vakantie, leuk dat Tolien weer lekker naar buiten kan! Gaat het alweer beter met haar?
Kiekenboefje oeh venetia! fotoooo's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanne02 schreef:Zo, ik ga even een ego berichtje plaatsen![]()
![]()
Vandaag heb ik Lian voor het eerst (echt) gelangelijnd (schrijf je dat zo?) het was echt geweldig! Ze deed het super goed, het begin wat onzeker maar toen werd ze steeds uitbundiger. Ik had haar in draf gekregen en rende achter haar aan, en toen bood ze zelf de galop aan!normaal wilt ze nooit in galop als ik haar aan het longeren ben, maar nu was het galop, oortje naar voren, met d'r kopppie schudden, kleine bokken sprongetjes, als je dat gezien had zou je niet denken dat ze normaal niet vooruit te branden is. Ben erg tevreden over vandaag, morgen maar weer proberen, het half uur/uur vloog vandaag veel sneller dan wanneer ik aan het longeren was. Ben super blij dat ze het zo goed deed. Ik gebruik met longeren altijd een zweep, nu gebruikte ik de leidsels, ik denk dat ze dat ook fijner vindt.
![]()
Kcinarual schreef:Wat een mooi plekje voor Toliene!
Hoe gaat het nu met Pepper, Frummels?
Ik ga zaterdag op vakantie, maar gelukkig wil een vriendin Nick in beweging houden zodat hij niet dicht groeit. Na mijn vakantie ga ik beginnen met Gluco Balance bijvoeren. Ik ben benieuwd. Voert iemand hier het ook?
IngridM schreef:Iedereen die op vakantie gaat fijne vakantie! Hier (Dordogne, Frankrijk) regelmatig een buitje en niet echt warm helaas.
2 nachten terug bleek de tent lek, allemaal natte zooi bah! Gisteren nieuwe tent moeten gaan kopen. Ach ja tent was ook al oud en we hadden hem 8 jaar niet gebruikt
StalNollie schreef:dames even niet bij kunnen houden wel alles netjes gelezen(vluchtig)
heb inmiddels een nieuwe pony aangekocht, en gisteren weer 1 verkocht.
Vandaag ook de cranio secraal therapeut weer geweest dit keer voor een c pony en voor de shetlander leentje, wat een verschil weer. ponys weer lekker los nu gaan we rustig aan ons voorbereiden qua training op de keuring.
Kcinarual schreef:Lori, ik zie geen verschil nu, hij heeft zn graasmasker nu 10 dagen om. Ik ga 2 weken weg en ik hoop enigzins geschokt te zijn als ik terug kom
Eind augustus gaan we de pony's verhuizen naar een andere stal en vanaf daar kan ik veel leuke menrondes met Nick doen. Nu men ik door een woonwijk omdat er niks anders is, maar dat begint erg te vervelen.