LS_fotos schreef:Jelleee schreef:Zijn ze er ook in andere kleuren dan rood? Rood op een vos(bonte) is echt lelijk dat vloekt haha.
Blauw! Donkerblauw met sterren.
Ooohhhh
Dat vind Willem mooi! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ayla schreef:Worden ze in BE niet gesedeerd als de tandarts komt?

MDJ schreef:Wat een leuke collectie! Rood vind ik niet zo veel aan maar die blauwe set is wel super leuk! Iemand enig idee wanneer die te verkrijgen is bij EJ? Dan wordt het even een ritje Drachten.
super mooie foto en leuke pony! 

Ik heb jullie niet gezien volgens mij. Wel fijn kunnen rijden, mooi kunnen oefenen met 't nieuwe bitje. Hij duikelde wat en ik vond de bodem erg hard maar verder was het helemaal prima
Auto deed wel moeilijk op de heenweg, niks ergs als het goed is. Hopelijk komen we zo nog weg haha, nu eerst even wachten op de prijsuitreiking.
haha. Ook nog Nederlands Kampioen lange lijnen voetbal geworden,Udo durfte de bal niet eens aan te raken
. NK: zet een stelletje shets en baasjes bij mekaar en noem het een NK
. Heb een aantal mensem gezien maar kon niet naam met gezicht koppelen. Heb volgens mijn dressuur gereden net Patty en Ayla,toch? Ook nog Kjani ff losgegooid met Astrid van Charlotte, waren heel lief samen.