Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lottex schreef:
Emuline schreef:ben eens nieuwsgierig.
wat de kosten voor enting zijn..
overal in nederland.
Leinearthur schreef:Hooi allemaal!
Ik ben nog steeds met Ayla bij pernill logeren. Dus vandaar niet zo actief hier.
Maar moet ik van jullie 17 pagina's bijlezen?
Just_Sannee schreef:Jaaa ik ben weer eventjes back!!
Heb een leenlaptop voor een weekje
Pff wat hebben jullie weer veel gepraat! Zo zaten we op bladzijde 62 en zo zaten we alweer op bladzijde 137
Zo gaan we lekker hard naar topic 3
Als ik iets groots gemist heb, meld het dan eventjes aub, want anders ben ik 2 weken aan het bijlezen
xMonsterr schreef:![]()
buster4ever schreef:goeie morgen meiden... zo voel me weer stukken beter na 2 dagen ziek wezen...wat een drama zeg zoveel overgeven...nooit geweten dat 1 slokje water meteen liter vocht is wat er mee naar buiten komt...
mijn dierenarts die rekent ook iets van 20 euro voor rijkosten en heeft ook altijd engelen geduld met paarden...vind t geweldige mensen..
buster4ever schreef:zo me kamer maar eens flink onder handen nemen.... en daarna lekker baby kleertjes shoppen:D...
Flaver schreef:Voor wie ga je babykleren kopen?
DominoLiefde schreef:Vandaag jarig, en heb een stomme kinder cd over paarden van me broertje gekregen! [a]
een camera gekregen, een hoesje voor de camera, en een muts.
eline is er en daar heb ik een oranje touwhalster van gekregen, een kalender, 1 massageborstel, 1 manen kam en een harde borstel zo lief van haar!
DominoLiefde schreef:Vandaag jarig, en heb een stomme kinder cd over paarden van me broertje gekregen! [a]
een camera gekregen, een hoesje voor de camera, en een muts.
eline is er en daar heb ik een oranje touwhalster van gekregen, een kalender, 1 massageborstel, 1 manen kam en een harde borstel zo lief van haar!