Ik wilde gisteren na werk lekker naar Pepper toe. Dus ik rij op de snelweg en hoor mijn V snaar opeens heel hard piepen, waarna ik een knal hoor en echt o-veral rook.. in de auto, buiten de auto. En het werd bloody hot dus ik dacht dat ie in de hens stond
snel auto op de vluchtstrook gegooid en uitgestapt.Achteraf valt het allemaal mee gelukkig. De aircopomp was oververhit waardoor de multiriem was gesprongen. ANWB heeft me opgehaald en het tijdelijk kunnen maken zodat ik tot het weekend nog even rond kan rijden.
De kosten vielen zeeeeer mee dus dat was allemaal fijn. Alleen kleine Peppertje dus niet kunnen zien gisteren, want ik was pas om half tien thuis van de ANWB
Vandaag na de fysio nog een poging wagen.
Maar gelukkit valt het mee inderdaad.
normaal wilt ze nooit in galop als ik haar aan het longeren ben, maar nu was het galop, oortje naar voren, met d'r kopppie schudden, kleine bokken sprongetjes, als je dat gezien had zou je niet denken dat ze normaal niet vooruit te branden is. Ben erg tevreden over vandaag, morgen maar weer proberen, het half uur/uur vloog vandaag veel sneller dan wanneer ik aan het longeren was. Ben super blij dat ze het zo goed deed. Ik gebruik met longeren altijd een zweep, nu gebruikte ik de leidsels, ik denk dat ze dat ook fijner vindt.

maar is beter zo
heb je extra hulp mee die dag? Want anders lijkt het mij bijna geen doen 

maar het rekje kan niet verder naar voor zonder mn stoel mee te moeten nemen
dus ze kan en mag eindelijk weer lekker naar buiten. Van de week krijgt ze er nog een schuilstalletje bij zodat ze overdag niet nat hoeft te worden als het regent. 
. Al ben ik wel blij om weer bij mijn ponyvriendjes te kunnen zijn