Als hij blijft zitten plaats ik zo ff de foto haha
SammyFloor
Geplaatst: 13-02-16 22:58
Iedereen veel plezier morgen!
Mowgli mensen zijn zo onbeschoft! Hoe is het nu met Mowgli? Amber Knappe foto! Mira
Die set is zo leuk! Staat op mijn wishlist want ik ben verzot op sterren! Maar rood staat mijn pony's niet geweldig.
Arthur bij de tandarts gisteren Hij vond het niet zo leuk. Tandjes zijn bijgevijld en 2 tandjes zijn getrokken. Hij wisselt nogal traag en moeilijk met zijn melktandjes. Sammeke was helemaal ok. Woensdag was Sammeke vreselijk lastig bij het mennen, dan maar even erop getraind en een korte rit gemaakt. Normaal zouden we ze vandaag scheren, maar door tijdsnood en de tandarts maar een weekje uitgesteld
Mowgli4
Geplaatst: 13-02-16 23:06
SammyFloor, Mowgli is nog wat stijf van zijn rare val, maar gaat zeker al weer wat beter met hem! Arme Arthur, mooi dat alles weer goed is bijgewerkt.
Lieselot, hier de beloofde foto van m'n hond met de springschoenen hij kijkt er wel super blij bij hahah. Het past perfect haha
Mijn tuig is binnen! Ziet er netjes uit, alleen het hoofdstel is bijna zeker te groot De rest moet ik even passen
Mowgli4
Geplaatst: 13-02-16 23:25
Hij wou eigenlijk niet zitten. En toen kreeg hij dit ook nog om... Daar werd hij niet blij van idd. Dus snel foto en hem verlost van die rare dingen haha. Ze zijn echt super klein... Want zelfs bij m'n hond zitten de springschoenen niet op z'n strakst haha
Afgelopen dinsdag met hele stevige wind in een hobbelig veldje gereden (aangezien de bak bezet was) voor wat foto's van een vriendin met haar nieuwe lens Rijtechnisch zat er niet veel soeps tussen, ik heb maar wat geoefend voor de vaardigheid haha. Maar er zat nog wel een mooie foto bij:
Valt nog genoeg te verbeteren, de rest van de foto's stelt rijtechnisch ook niet veel voor haha. Moet zeggen dat we beide nog erg aan het nieuwe bitje moeten wennen, heb er ook nog niet serieus mee gereden in de bak of mee gelest. Ben benieuwd hoe we het morgen gaan doen Nu iig geschoren en met nieuwe bomen + wat meer beenruimte, want ik heb mijn voetsteunen wat verder gezet.