vind je niet?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pretty schreef:Hooi allemaal!
Ik kon hele stukken van de straal van de hoeven aftrekken, en het deed geen zeer en nu heeft ze weer mooie hoefjes! Ze loopt nog stijfjes maar ik heb alleen gestapt met d'r (:
Verder: Ik heb al een camera, nee niet spannend; heel irriterend, iemand nog tips wat het zou kunnen zijn?
Emuline schreef:danique, ja mijn nichtje is op 2 januari overleden in het amc ziekenhuis.
en mijn oom en tante kregen de uitslag te horen of het ziekenhuis een fout gemaakt heeft (hebben ze ook) maar als ze deze fouten niet gemaakt hadden, of ze dan nog zou leven, of dat ze een ziekte had waardoor ze niet meer verder KON!
heb nog niets gehoord.... vrees het ergste.
_Pretty schreef:trouwens, ik heb een nieuwe pyjamastyle ontworpen
een lang zwart shirt met het hoofd van joe jonas (), en daar doorheen 'rock jonas rock' ,, het heeft korte mouwen en komt echt net niet over mn kont
en een heel heel heel kort dun broekje, wit met grijze stipjes en een kanten randje
Leinearthur schreef:[EA-TK-AP] Veiling vanaf 1 euro, tot vrijdag 22:00 shet,pony,cob,full.
[EA-TK-AP] Veiling vanaf 1 euro, tot vrijdag 22:00 shet,pony,cob,full.
_Pretty schreef:trouwens, ik heb een nieuwe pyjamastyle ontworpen
een lang zwart shirt met het hoofd van joe jonas (), en daar doorheen 'rock jonas rock' ,, het heeft korte mouwen en komt echt net niet over mn kont
en een heel heel heel kort dun broekje, wit met grijze stipjes en een kanten randje