ja van die meisjes wist ik wel hoor, alleenniet dat ze de baasjes van Lieve zijn.
waarom 'rijden' ze dan op p&f als ze zelf een pony hebben?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dravergekkie schreef:Volgens mij zijn die peesjes meestal te groot voor shets en de strijklappen passen ze vaak wel.
Ik ben ook samen met een vriendin en de pony's meer dan een uur wezen wandelen !
Het was echt heerlijk weer heb niet eens een jas aan gehad
xMonsterr schreef:mijn rat lag vandaag dood in de kooi.
nog naar hem gekeken hij had zijn ogen open en ademende niet.
dus ik naar beneden gegaan want durfde hem zelf de kooi niet uit te halen.
maar mijn moeder was aan de telefoon toen ben ik weer naar boven gegaan en toen zat die 'doodde' rat gewoon te drinken!
ik snap er echt helemaal niks van want hij ademde 100% niet heb zelf nog aan hem gezeten en zijn ogen stonden wagenwijd open.
maar hij gedraagt zich nu verder gewoon normaal eet en drink dus misschien is hij uit de dood opgestaan, haha.
_Lois_ schreef:hallo
weet iemand hier hoe hh peesjes maat pony vallen?
en dan de nieuwe , want dan heb ik een mooi setje gezien van de nieuwe zomercollectie van HH![]()
![]()
ne nu leren , verslag is inmiddels af
Elliinee schreef:_Lois_ schreef:hallo
weet iemand hier hoe hh peesjes maat pony vallen?
en dan de nieuwe , want dan heb ik een mooi setje gezien van de nieuwe zomercollectie van HH![]()
![]()
ne nu leren , verslag is inmiddels af
Als shet maat.
Bij Pebbles waren ze wel iets te lang, maar dat zijn alle peesjes bij hem want hij krijgt altijd wondjes van peesjes
Miran_Heidi schreef:Dat is niet goed hoor dat hij wondjes krijgt van peesjes
Want dat mag niet hoor zijn ze dan gewoon echt niet te lang misschien kijken voor mini shet peesjes..